در این مقاله، ما به شما چگونه به دست آوردن بیشترین میزان SEO از دسته ها و رده ها را نشان میدهیم.

بیایید فرض کنیم شما در حال ایجاد یک وب سایت سفر برای مقاصد مختلف در سراسر جهان هستید. شما ممکن است بخواهید مقالات مربوط به شهرستان و توسط کشور برای کاربران قرار دهید
به عنوان مثال، شما می توانید ایالات متحده را اضافه کنید و سپس ارسال مقالات برای شهر نیویورک را انجام دهید، لس آنجلس، شیکاگو، و غیره را می توانید در دستهه بندی ها Child استفاده کنید. ایالات متحده می تواند تبدیل به یک شاخه، و شهرستانها می توانید دسته بندی ها Child شود.

اگر شما از آدرس SEO دوستانه استفاده میکنید، پس از آن دسته URL کودک شما شبیه زیر است:

http://example.com/category/united-states/new-york-city/

این ادرس بسیار معنی دار است و کمک می کند تا موتورهای جستجو و کاربران درک آنچه در صفحه شما است را بهتر داشته باشند. همچنین احتمال اضافه کردن کلمات کلیدی URL زیاد است، کلمات کلیدی  به مردم برای  پیدا کردن مطالب در موتورهای جستجو کمک میکند.
شما می توانید از “رده” پیشوند از دسته URL های خود را با نصب پلاگین FV Top Level Categories خلاص شوید. نگران نباشید، این افزونه را نصب و دسته پایه از آدرس ها از دسته صفحات آرشیو خود حذف کنید. شما دسته صفحه آرشیو خود را مانند این  دریافت میکنید:

http://example.com/united-states/new-york-city/

نمایش دسته بندی ها و دسته بندی ها Child در وردپرس سایدبار

تم وردپرس شما به طور خودکار دسته بندی ها برای هر پست را نشان می دهد. برای نمایش تمام دسته ها خود  در نوار کناری وبلاگ خود، شما نیاز به بازدید Appearance » Widgets دارید برای این کار  کشیدن و رها کردن دسته ها را از لیست ویدجت در دسترس به یک نوار کناری ویجت را انجام دهید.

مزایای استفاده از دسته ها و رده ها بر روی SEO سایت وردپرس

مزایای استفاده از دسته ها و رده ها بر روی SEO

در تنظیمات دسته ویجت، کادر کنار گزینه “نمایش سلسله مراتب “را کلیک کرده بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید. سایت وردپرس شما دسته خود را نشان می دهد با دسته کودک زیر دسته پدر و مادر تراز وسط قرار دارد

 استفاده از دسته ها و رده ها در سایت وردپرس

استفاده از دسته ها و رده ها

امیدواریم این مقاله به شما در مزایای استفاده از دسته ها و رده ها بر روی SEO سایت وردپرس کمک کرده باشد.برای مشاهده مقالات بیشتر درباره ی طراحی قالب وردپرس به https://www.on5.ir مراجعه کنید.

آنفایو مرجع مقالات تخصصی طراحی قالب وردپرس

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --