اضافه کردن عنوان رسانه در وردپرس

اضافه کردن عنوان رسانه

تصاویر بخش مهمی از یک وب سایت دارای محتوای غنی است. با استفاده از عناوین مناسب و متن جایگزین برای تصاویر می توانید آنها را در جستجوگرها به خوبی ثبت کنید. با این حال اگر شما تعداد زیادی از تصاویر را آپلود کنید، شما گاهی اوقات ممکن است فراموش کرده ام به اضافه کردن عنوان مناسب و متن ALT برای فایل های رسانه وردپرس خود را وجود دارد. در این مقاله، ما شما را چگونه به طور خودکار اضافه کردن عنوان رسانه در وردپرس را  نمایش می دهیم

وردپرس به طور خودکار با استفاده از نام فایل عنوان برای همه فایل های رسانه ای شما با استفاده از آپلود رسانه آپلود این کار را انجام می دهد.

فرمت عنوان رسانه در وردپرس به صورت خودکار

فرمت عنوان رسانه در وردپرس

فرمت عنوان رسانه در وردپرس به صورت خودکار

اولین چیزی که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Format Media Titles است پس از فعال سازی به سادگی بهSettings » Format Media Titles برای  پیکربندی تنظیمات پلاگین بروید.

فرمت عنوان رسانه در وردپرس به صورت خودکار

فرمت عنوان رسانه در وردپرس

این پلاگین به شما اجازه حذف hypens و تاکید از نام فایل های رسانه ای را میدهد. برای مثال، اگر نام فایل های رسانه ای خود میوه basket.jpeg است، و سپس آن را تبدیل به سبد میوه در قسمت عنوان تصویر شما میشود. به طور پیش فرض، این افزونه خط فاصله را حذف و میکند.

حالا هر زمان که شما یک تصویر جدید را آپلود کنید، عنوان فرمت رسانه به طور خودکار نام فایل مورد استفاده در عنوان به قابل خواندن و SEO میشود

فرمت عنوان رسانه در وردپرس

فرمت عنوان رسانه

توجه داشته باشید که این افزونه هنوز هم عنوان رسانه های فرمت شده خود را به عنوان پارامتر عنوان در تگ img استفاده میکند.

امیدواریم این مقاله به شما در اضافه کردن عنوان رسانه در وردپرس به صورت خودکار کمک کرده باشد.برای مشاهده مقالات بیشتر درباره ی طراحی قالب وردپرس به https://www.on5.ir مراجعه کنید.

آنفایو مرجع مقالات تخصصی طراحی قالب وردپرس

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --