اضافه کردن تایپوگرافی در وردپرس

اضافه کردن تایپوگرافی

آیا تا کنون فکر کرده اید که چگونه طراحان قادر به استفاده از فونت های وب زیبا و سفارشی در سایت های خود هستند؟ اغلب آنها در حال اضافه کردن فونت های سفارشی به وردپرس با استفاده از Typekit و، یک سرویس نرم افزار Adobe هستندکه شما به فونت با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید. در این مقاله، ما به شما نحوه اضافه کردن فونت Typekit در وردپرس به منظور بهبود تایپوگرافی خود را نشان می دهیم.

 

 

در ابتدا شما نیاز به ایجاد یک حساب Typekit دارید. برای این کار، فقط کافیست  Typekit.com را بازدید کنید.
شما نیاز به انتخابه برنامه ای می خواهید ثبت نام کنید دارید.

ایجاد یک حساب Typekit

ایجاد یک حساب Typekit

گام بعدی  ایجاد یک بسته کیت است یک کتابخانه خاص از فونت ها و تنظیمات برای وب سایت خود  به طوری که بارهای از Typekit تنها فایل ها و کد مورد نیاز است. برای ایجاد کیت خود، بعد از اضافه کردن نام سایت خود و نام دامنه و سپس بر روی ادامه کلیک کنید.

پس از پر کردن اطلاعات خود برای کیت  Typekit به شما یک بیت از کد های جاوا اسکریپت برای اضافه کردن به وب سایت شما می دهد. شما می توانید کپی و چسباندن کد این در یک ویرایشگر متن مانند Notepad آن را ذخیره کنید

شما میتوانید با اضافه کردن به دکمه کیت در سمت راست فونت دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

حالا شما می توانید با کلیک بر روی دکمه انتشار تغییرات را ذخیره کنید .

این همه! کیت فونت شما در حال حاضر آماده استفاده است.
اضافه کردن فونت Typekit خود در وردپرس

ساده ترین راه برای اضافه کردن فونت های وب سفارشی جدید خود  به وبلاگ وردپرس خود  استفاده از یک پلاگین وردپرس است.
ما توصیه می کنیم فونت Typekit برای وردپرس را با استفاده از افزونه Typekit Fonts for WordPress   پس از نصب و فعال کردن پلاگین، شما می توانید به Settings » Typekit Fonts برای پیکربندی پلاگین مراجعه کنید.

 

امیدواریم این مقاله به شما در اضافه کردن تایپوگرافی بسیار جذاب در سایت وردپرس با Typekit کمک کرده باشد.برای مشاهده مقالات بیشتر درباره ی طراحی قالب وردپرس به https://www.on5.ir/ مراجعه نمایید.

آنفایو مرجع مقالات تخصصی طراحی قالب وردپرس

 

 

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --