در بخش اول ساخت برگه پرسش و پاسخ FAQ از سری آموزش های طراحی قالب وردپرس آنفایو ، دو مورد از نکات اساسی در ساخت برگه پرسش و پاسخ را برسی کردیم. از جمله موارد دیگری که باید رعایت کنید:

۳-   مطمئن شوید که آنها پرسش و پاسخ های متداولی هستند

گاهی اوقات صفحات راهنما استفاده می شود به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاری سوالاتی که ما هرگز نمی توانیم پاسخ شان را بیابیم. این مهم است که به یاد داشته باشید که این سوالات رایج مشتریان شما هستند، نه فقط چیزهایی را که می خواهید به آنها بگویید.

سوالات خود را بروی موضوع و مشتری خاص نگه دارید.

۴-  نوشتن نظر آنها با استفاده از زبان مشتریان شما

با مشتریان و صاحبان کسب و کار متفاوت صحبت کنید. شما باید صفحه تان را به روشی بنویسید که با مشتری شما بهتر ارتباط برقرار کند نه با خود شما. این به این معناست که شما نیاز دارید تا از زبان آنها و زبان عامیانه آنها استفاده کنید. شاید این برای شما کمی غیر عادی باشد اما آن به مراتب برای شما با ارزش تر خواهد بود که در نتیجه جستجو نمایش داده شود و مشتریان آن را برسی کنند.

۵-  فکر و اشتراک بصری

ارائه یک تصویر مثالی یا اسکرین شات می تواند یه را مناسب برای ارزش بخشیدن به سایت شما باشد.

اطمینان حاصل کنید که عناصر بصری قابل اجرا و سایز بندی منطقی برای صفحه شماست. این تنها راهی است برای اینکه برخی از ارزش ها رو به سایتتون اضافه کنید.

ساخت برگه پرسش و پاسخ (FAQ)

ساخت برگه پرسش و پاسخ (FAQ)

نشانه های بصری، مانند این آیکون ها در Mint.com، می تواند یک راه بسیار خوبی برای ایجاد یک صفحه جذاب تر و قابل استفاده تر باشد که میتوانید در صفحه پرسش و پاسخ FAQ رعایت کنید.

۶-  برنامه ای برای اسکن شدن

بازدید کنندگان تمایل دارند تا اسکن کنند صفحات رو به جای اینکه همه چیز رو بخوانند. مطمئن باشید که عناوین و سوالات شما میتوانند تفاوت زیادی رو در قابلیت استفاده از صفحه شما ایجاد کنند.

ساخت برگه پرسش و پاسخ (FAQ)

ساخت برگه پرسش و پاسخ (FAQ)

به عنوان مثال به این فروشگاه آمازون نگاهی بیندازید. سوالات آنها درشت، تیره و زیر خط دار هستند بنابراین به هیچ عنوان از چشم نمی افتند.اسکن کردن این صفحه بسیار آسان است تا پیدا کنید آنچرا که شما نیاز دارید.

۷-  اجازه جستجو

اگر صفحه راهنما شما با بیش از تعداد انگشت شماری از سوالات شروع می شود ، اضافه کردن یک گزینه جستجو می تواند یک ایده بسیار خوب باشد که بسیار کاربردی است. این به مشتریان و بازدید کنندگان سایت شما کمک خواهد کرد تا هر آنچرا که می خواهند به آسانی پیدا کنند.

۸-   Don’t Over-Do It

اگر از سوالات بیش از حد در صفحه راهنماتون استفاده کنید ، شما خوانندگان صفحه را خسته خواهید کرد. آنچرا که آنها می خواهند و نیاز دارند به آنها بدهید

۹-  ایجاد صفحات فرود

یک راه ساده برای به دست آوردن برخی از ارزش موتور جستجو از بخش پرسش و پاسخ ما این است که صفحات فرود اختصاصی برای سوالات مهم ایجاد کنید. این میتواند برای جستجو های طولانی مهم باشد مانند وقتی که یک کاربر برای یک سوال کلی جستجو میکند.

ساخت برگه پرسش و پاسخ (FAQ)

ساخت برگه پرسش و پاسخ (FAQ)

اگر شما صفحات فرود فردی برای برای سوالات رایج ایجاد کنید گوگل سایت شما را به جستجو های مرتبط لینک خواهد داد. اکنون آن برای همه خوب است.

۱۰- مشتری مداری

مثل همیشه کلمات کلیدی در وب سایت های بزرگ برای صفحات راهنما هست تا مشتریان را نگه دارند. درست مانند سرویس ها و محصولاتتون ، است که وب سایت شما اطراف مشتریان تون باشد و مشکلات شما رو حل کند. شما همیشه باید مشتریان تون رو حفظ کنید.

حتما به ساخت برگه پرسش و پاسخ (FAQ) – بخش اول نیز مراجعه کنید.

خوشحالیم که با این آموزش از سری آموزش های طراحی قالب وردپرس آنفایو همراه ما بودید.