آیا شما می خواهید خودکار بودن ارسال ایمیل بروزرسانی در وردپرس را غیر فعال کنید؟به طور پیش فرض وردپرس یک ایمیل اطلاع رسانی برای اطلاع شما از سایت وردپرس خود بعد از بروزرسانی به طور امن ارسال می کند.در این مقاله ما نشان می دهیم که به راحتی ارسال خودکار ایمیل بروزرسانی در وردپرس را غیر فعال کنید.

نحوه غیر فعال کردن ارسال خودکار ایمیل اطلاع رسانی بروز رسانی در وردپرس

نحوه غیر فعال کردن ارسال خودکار ایمیل اطلاع رسانی

بروزرسانی خودکار وردپرس

وردپرس یک نرم افزار منبع باز است که توسط عمومی از توسعه دهندگان نگهداری می شود. به همین  دلیل به طور منظم بروزرسانی می شود تا مسائل امنیتی و اشکالات را رفع کنند و ویژگی های جدید را اضافه کنند.

بروزرسانی وردپرس

بروزرسانی وردپرس

به همین دلیل شما باید از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید تا مطمئن شوید که سایتتان امن و بروز می باشد. وردپرس جزئیات بروزرسانی که در دسترس می باشند را خودکار نصب می کند. بعد از بروزرسانی، سایت وردپرس شما یک پیام به ایمیل مدیر وردپرس ارسال می کند. هدف از ارسال  پیام اطلاع رسانی آگاه شدن شما از به روز شدن سایت وردپرستان می باشد. اگرشما چندین تا سایت وردپرس داشته باشید همه اینها این ایمیل را برای شما ارسال می کنند که یکمی آزار دهنده می باشد.

اجازه بدهید تا ببینیم چطور می توانیم به راحتی ارسال خودکار ایمیل اطلاع رسانی را غیرفعال کنیم.

روش1- غیر فعال کردن ایمیل اطلاع رسانی بروزرسانی بطور خودکار با استفاده از افزونه

اولین چیزی که نیاز تا انجام دهید نصب وفعال کردن هسته غیرفعال کردن ایمیل بروزرسانی وردپرس می باشد. این روش ساده است و نیازی نیست تا کدی به سایت وردپرس خود اضافه کنید. این افزونه خارج از چاچوب کار می کند و تنظیماتی برای پیکربندی آن وجود ندارد. پس از فعالسازی آن به آسانی می توانید ارسال ایمیل اطلاع رسانی بعد از بروزرسانی خودکار وردپرس را غیر فعال کنید.

روش2- غیر فعال کردن ایمیل اطلاع رسانی بروزرسانی بطور خودکار با استفاده از کد

این روش نیاز هست تا کد به فایل های وردپرس اضافه کنید.شما نیاز دارید تا این کد به فایل function.php قالب وردپرس یا افزونه خاص سایت خود اضافه کنید.

add_filter( 'auto_core_update_send_email','wpb_stop_auto_update_emails' 10, 4 );
wpb_stop_update_emails($send, $type, $core_update, $result) {;
'if( ! ($type)$type== 'success) {;
return false;
{
return true;
} 

این کد به سادگی یک فیلتر برای غیرفعالسازی ایمیل اطلاع رسانی بعد از بروزرسانی خودکار هسته اضافه می کند.

مدیریت اطلاع رسانی ها و بروزرسانی در وردپرس

به ظور پیش فرض وردپرس اجازه نمی دهد تا خودکار بروزرسانی ها را نصب کنید.برای بسیاری از دارندگان سایت کمی آزاردهنده است تا افزونه و قالبهای خود را بروزرسانی کنند مخصوصا اگر چندین تا سایت داشته باشند.

مدیریت بروزرسانی در وردپرس

مدیریت بروزرسانی

خوشبختانه تعدادی افزونه وجود دارد که مدیریت بروزرسانی وردپرس را موثرتر انجام دهید. به طورمشابه وردپرس هیچ رابط یکپارچه ای برای مدیریت اطلاع رسانی ایمیل ندارد.

ممکن نیست ایمیل اطلاع رسانی ارسال شود و شما متوجه نشوید. افزونه هایی وجود دارد که شما می توانید ایمیل هایی که توسط وردپرس ارسال می شود را مدیریت کنید.شما می توانید ایمیلهای پیش فرض وردپرس را سازماندهی کنید.

با این همه، ما امیدواریم که این مقاله به شما درچگونه غیر فعال کردن ایمیل اطلاع رسانی بروز رسانی بطور خودکار در وردپرس، کمک کند.

آنفایو مرجع مقالات تخصصی طراحی قالب وردپرس

مشاهده مقالات نخصصی طراحی قالب وردپرس در https://www.on5.ir

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --