آیا تا به حال با خطای ‘Could not save password reset key to database’ در وردپرس روبه رو شده اید؟

این خطا معمولا زمانی اتفاق می افتد که شما در تلاش برای ورود به سایت وردپرس خود هستید. در این حالت ورود شما به سایت وردپرس تان قفل میشود. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه خطای کلید بازنویسی رمز عبور را در WordPress رفع کنید

رفع خطای رمز عبور ورود وردپرس

رفع خطای ورود به وردپرس

دلیل برخورد با خطای  ‘Could not save password reset key to database’؟؟ و نحوه رفع خطا در کلید رمز عبور در وردپرس

اولین نشانه این خطا این است که شما نمیتوانید به سایت وردپرسی خود وارد شوید. این خطا به سادگی صفحه ورود را تمیز می کند.
حالا اگر سعی می کنید رمز عبور را بازنشانی کنید، پیغام خطای زیر را مشاهده خواهید کرد: ‘Could not save password reset key to database’

اگر شما این پیام خطا را نمی بینید، پس از ورود به سیستم شما ممکن است باعث مشکلات دیگری شود.
این پیام خطا خاص نشان می دهد که وردپرس قادر به نوشتن اطلاعات جدید در پایگاه داده وردپرس نیست. این موضوع زمانی رخ می دهد که حساب میزبانی وردپرس شما از تمام فضای دیسک اختصاص یافته به حساب کاربری شما استفاده کرده است.
اندازه پایگاه داده وردپرس شما همچنین بخشی از فضای دیسک اختصاص داده شده برای حساب کاربری شما است. از آنجا که شما قبلا از فضای استفاده کرده اید، قادر نخواهید بود اطلاعات بیشتری اضافه کنید.
چگونگی رفع این خطا

برای رفع این خطا، شما باید به راحتی به وب سایت خود با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP یا مدیر فایل در cPanel متصل شوید.
بعد، به wp-content / uploads / folder بروید و چند فایل تصویر بزرگ را حذف کنید تا فضای بیشتری را آزاد کنید. قبل از حذف آنها اطمینان حاصل کنید که این فایل ها را در کامپیوتر خود به عنوان پشتیبان دانلود کرده اید.

بازنویسی رمز عبور

پس از آن شما می توانید وب سایت وردپرس خود را ببینید و سعی کنید دوباره وارد شوید.
پس از وارد شدن، می توانید فایل های وردپرس خود را بررسی کرده و ببینید که آیا فایل هایی غیر ضروری هستند و فضای بیش از حد دارند. معمولا این فایل ها در / wp-content / or / wp-content / uploads / folder ذخیره می شوند.
امیدواریم این مقاله به شما در نحوه رفع خطا در کلید رمز عبور در وردپرس کمک کرده باشد.شما میتوانید سایر مقالات درباره ی طراحی قالب وردپرس را در آنفایو ببینید.

کسب اطلاعات لازم درباره ی طراحی سایت در مشهد

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --