آیا می خواهید رمز عبور وردپرس خود را با استفاده از phpMyAdmin بازنویسی کنید؟ اگر شما نتوانستید رمز عبور وردپرس خود را بازنویسی کنید، پس راه دیگری برای بازگرداندن آن به طور مستقیم در پایگاه داده وردپرس خود با استفاده از phpMyAdmin وجود دارد. در این مقاله، ما به شما نشان می دهیم که چگونه به راحتی رمز عبور وردپرس را از phpMyAdmin بازنویسی کنید.

نحوه ی بازنویسی رمز عبور در وردپرس

بازنویسی رمز عبور در وردپرس

دلیل بازنویسی رمز عبور در وردپرس از phpMyAdmin

تنظیم مجدد رمز عبور در وردپرس بسیار آسان است. شما به سادگی می توانید به صفحه ورود وارد شوید و روی لینک «Forgot your password» کلیک کنید.

بازنویسی رمز عبور در وردپرس

بازنویسی رمز عبور در وردپرس از phpMyAdmin

با کلیک بر روی این لینک شما را به صفحه بازنشانی گذرواژه می روید که در آنجا می توانید نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور وارد کنید. پس از آن WordPress یک لینک بازنشانی رمز عبور را به آدرس ایمیل مرتبط با آن حساب کاربر ارسال می کند.
با این حال، اگر شما به آدرس ایمیل خود دسترسی ندارید، یا سایت WordPress شما نمیتواند یک ایمیل ارسال کند، پس امکان بازنویسی رمز عبور شما وجود ندارد.
در چنین شرایطی، شما باید رمز عبور وردپرس خود را مستقیما در پایگاه داده نویسی کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار با استفاده از phpMyAdmin است.
برای انجام این کار ابتدا باید به داشبورد cPanel حساب کاربری میزبانی وردپرس خود وارد شوید. بعد، شما باید روی نماد phpMyAdmin زیر بخش پایگاه داده کلیک کنید.

تغییر رمرعبور در وردپرس

این برنامه phpMyAdmin را راه اندازی می کند که در آن شما باید پایگاه داده وردپرس خود را انتخاب کنید.

راه اندازی برنامه phpMyAdmin

برنامه phpMyAdmin

شما اکنون لیستی از جداول را در پایگاه داده وردپرس مشاهده خواهید کرد. در حال حاضر شما باید بر روی جدول {table-prefix} _users در این لیست کلیک کنید و روی لینک «مرور» کنار آن کلیک کنید.

تغییر رمز عبور در وردپرس

رمز عبور در وردپرس

اکنون ردیف های جدول وردپرس خود را مشاهده خواهید کرد. جلو بروید و بر روی دکمه ویرایش در کنار نام کاربری کلیک کنید دقیقا جایی که در آن می خواهید رمز عبور را تغییر دهید.

رمز عبور شما با استفاده از هش MD5 رمزگذاری می شود و پس از آن در پایگاه داده ذخیره می شود.
شما با موفقیت با استفاده از phpMyAdmin رمز عبور وردپرس خود را تغییر دادید.

ما امیدواریم که این مقاله به شما در نحوه بازنویسی رمز عبور در وردپرس از phpMyAdmin کمک کرده باشد.شما همچنین میتوانید مقالات بیشتر ما را در ضمینه طراحی قالب وردپرس در آنفایو ببینید.

کسب اطلاعات لازم درباره ی طراحی سایت در مشهد

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --