احتمالا گوشه کنار وب به تبلیغاتی برخورده اید که محتوای آنها بالا بردن پیج رنک، افزایش رتبه و بازدید و یا افزایش ترافیک سایت شما است، واقعیت این است که علمی به نام بهینه سازی سایت (seo) عملا چیزی جزء رعایت و دانستن مجموعه ای از اصول وب نیست . هدف اکثر سئو کاران حضور در رتبه های بالاتر نتایج جستجوی گوگل است. پس همه چیز به رفتار نهایی گوگل با سایت شما باز می گردد و فقط گوگل می تواند بگوید سایت شما چقدر سئو است . برای سئو یک سایت راه های بیشماری وجود دارد که هر لحظه با تغییر در الگوریتم موتور های جستجو تغییر می کنند. هر سئو کاری راه و روش خودش را دارد و به یک سری فاکتور ها بیشتر اهمیت می دهد. اما هیچ ملاک مشخصی برای اندازه گیری دقیق سئو بودن سایت ها وجود ندارد. ولی فاکتور هایی هستند که تمام سئوکاران حرفه ای آن ها را باور دارند و در ابتدا به سراغ آن می روند. حتی برخی از این فاکتور ها علارقم محرمانه بودن الگوریتم گوگل از سایت رسمی گوگل اعلام شده است. ملاک های بسیار ساده ای مانند، کلمات کلیدی و توضیحات مناسب، عناوین صفحات، لینک ها و… ملاک پیچیده تری مانند لینک های ورودی، استاندارد بودن w3c سایت و..

رتبه سئو سایت شما چیست؟

سایت هایی برای بررسی سئو وجود دارند که برخی واقعا مبتدیانه سایت ها را بررسی می کنند. مثلا در بهترین شرایط بررسی ها مانند دامین تولز به چند متا تگ و … محدود می شوند. که اکثر این سایت ها قابلیت تشخیص کلمات کلیدی فارسی را ندارند. تنها چند سایت وجود دارند که به صورت حرفه ای رتبه و فاکتور های مهم سئو سایت را بررسی می کنند.وب سایت گریدر(Grader ) یکی از وب سایت هایی است که به صورت حرفه ای رتبه سئو را بررسی و به شما گزارش می دهد. نیبلر(Nibbler)  یک تستر فوق العاده سایت است هم برای رتبه سئو و هم برای تشخیص حرفه ای بودن طراحی سایت بسیار ایده آل است .

طراحی قالب وردپرس اصلی ترین حرفه در شرکت فناوی اطلاعات آنفایو است. مهمترین دستاوردطراحی قالب وردپرس باید شناساندن نام تجاری ، معرفی خدمات و محصولات شما باشد که رسیدن به این مهم با رعایت استانداردهای جهانی طراحی سایت که شامل بهینه سازی وب سایت بر اساس الگوریتم موتورهای جستجو ، در کنار داشتن ظاهری زیبا فراهم می شود. در دنیای مجازی امروز و عصر پیشرفته ارتباطات برای صاحبان سازمان ها ، نهادهای دولتی و صاحبان مشاغل وکسب وکار آزاد داشتن یک وب سایت امری ضروری است .از مزایای داشتن سایت معرفی ، اطلاع رسانی ، بازاریابی و قابلیت های نوین تبلیغاتی میباشد .کاربران میتوانند از هر نقطه دنیا فقط با یک کلیک به شما دسترسی داشته باشند.

شرکت آنفایو خدمات طراحی سایت (طراحی وب) خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب) در نظر می گیرد. آنفایو با بهره گیری از بهتریت متخصصین حرفه ای برنامه نویسی ، داشتن تیم تخصصی طراحی سایت ، تسلط به علوم روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و مشاوره رایگان وپشتیبانی ۲۴ ساعته آمادگی خود را برای طراحی وب سایت های دولتی ، سازمانی ، شرکتی وشخصی با تلفیق هنر گرافیک دیجیتالی و جدیدترین تکنیک های برنامه ویسی اعلام میدارد .افزایش آمار ، دسترسی ساده کاربران و سرعت وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس آنفایو بسپارید.
 

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --