شرکت طراحی سایت آنفایو با سالها تجربه ، استفاده از دانش روز و نیروهای مجرب و متخصص آماده خدمات طراحی سایت استاتیک به تمام  هموطنان عزیز می باشد .

برای آشنایی  با طراحی سایت استاتیک توضیحات مختصری خدمت شما عرض خواهیم کرد. طراحی وب استاتیک (Static Web Design)  از اولین روش های طراحی وب (Web Design) بوده که توسط طراحان وب استفاده می شده است. در این روش طراحی وب سایت (طراحی وب استاتیک) ابتدا تمامی اطلاعاتی که می بایست در وب سایت قرار بگیرید در اختیار طراحان و برنامه نویسان قرار داده می شود و در طی انجام پروسه طراحی، این اطلاعات بر روی سایت قرار می گیرد.
برای تغییر اطلاعات این قبیل سایت ها، ابتدا با توجه به ساختار طراحی شده برای صفحات و پس از هماهنگی های لازم، این اطلاعات توسط طراحان سایت قابل تغییر می باشد.

در وب سایت های استاتیک اطلاعات و محتویات وب سایت یکبار جمع آوری و طراحی می شود. تغییر در آنها باید توسط طراح وب سایت انجام شود.

در طراحی سایت استاتیک معمولا تمرکز بر روی طراحی گرافیکی سایت بوده و وب سایت بیشتر نقش یک کاتالوگ الکترونیکی را ایفا می کند .وب سایت های استاتیک (ایستا-ثابت) شامل چند صفحه ثابت بوده و قابلیت تعامل و انجام امور اتوماتیک مانند ثبت نام اعضا ، نظرسنجی و… را ندارد و صرفا بمنظور چند صفحه اطلاع رسانی در مورد وب سایت می باشد.

نیاز به فضای هاست پایین ، تعداد صفحات محدود و هزینه کم طراحی از مشخات استاتیک می باشد .

تیم تخصصی طراحی قالب وردپرس آنفایو منتظر تماس شما هموطنان گرامی می باشد . تخصص ، پشتیبانی مداوم ومشاوره رایگان را از ما بخواهید .