ساخت ایمیل یاهو يكي از مشكلاتي كه بتازگي براي كاربران ايراني ياهو پيش آمده است، عدم پشتيباني از نام كشور ايران در فهرست كشورها هنگام تكميل فرم عضويت جهت ساخت ايميل جديد است. اما صرف نظر از ارائه شماره تلفن يا حتي انتخاب برخي از كشورهاي ديگر و وارد كردن شماره هايي به اشتباه، باز هم عمليات ساخت ايميل پيش مي رفت و شما ميتوانستيد براي خودتان ايميلدرست كنيد. متاسفانه اكنون اين روش جوابگو نيست و شما نمي توانيد ايران را از فهرست كشورها انتخاب كنيد،همچنين در صورتي كه كشور ديگري را انتخاب كنيد و شماره تلفن همراه اشتباهي را واردكنيد، از شما خطا گرفته مي شود ودر صورتي كه يك شماره همراه را بدرستي وارد كنيد نيز كدي براي تائيد هويت به تلفن همراه وارد شده ارسال مي شود كه در اينصورت نيز شما امكان تائيد كد دريافتي را نخواهيد داشت!

برخي از كاربران فكر مي كنند اينجا پايان راه است و ديگر راهي وجود ندارد درصورتي كه با ترفند اين هفته نه تنها شما را قادر ميسازيم براحتي براي خودتان ايميل جديدي بسازيد، بلكه شماره تلفن همراهي كه وارد ميكنيد نيز مربوط به ايران خواهد بود و براحتي مي توانيد كد تائيد هويت را نيز دريافت و آن را در سايت وارد كنيد!

براي استفاده از اين ترفند مراحل زير را به دقت دنبال كنيد:

پيش از هر چيز توصيه ميكنيم از مرورگر كروم، فايرفاكس يا اپرا استفاده كنيد.

1 ابتدا به بخش ايميلهاي سايت ياهو Create رفته و روي New Account كليك كنيد. (شما مي توانيد براي ورود به بخش ايميلهاي ياهو از www.ymail.com لينك كمك بگيريد)

2 فرم عضويت را مطابق با قوانين ياهو و استانداردهاي موجود پر كنيد. (رمز عبور بين 8 تا 32 كاراكتر شامل اعداد و حروف بزرگ و كوچك، آيدي بدون فاصله و…)

3 در كادر شماره تلفن همراه، به صورت پيش فرض پيش شماره + 1 انتخاب شده و شما مي بايد در مقابل آن نيز شماره تلفن خود را وارد كنيد. در اين مرحله بايد ابتدا شماره تلفن همراه خود را بدون درنظر گرفتن صفر در ابتداي آن وارد كنيد. به عنوان مثال شماره خود را به صورت 9123335263 وارد كنيد.

4 در ادامه بايد با استفاده از قابليت Inspect Element در مرورگرهاي كروم، فايرفاكس و اپرا، در مقادير متغيرهاي ارسالي همراه با فرم عضويت تغييراتي ايجاد كنيد. براي انجام اين كار روي عبارت 1+ کلیک راست کرده و گزینه Inspect Element را انتخاب كنيد.

5 پس از طي مرحله فوق، صفحه اي براي شما به نمايش درخواهد آمد كه كدهاي صفحه اچ تي ام ال را در اختيار شما قرار م يدهد. با كمي دقت در كدهاي محدوده انتخابي (دقت داشته باشيد كه روي عبارت 1+ عمليات كليك راست را انجام داده باشيد) مي توانيد خط زير را پيدا كنيد:

value=”1″name=”mobileCountryCode”

6 پس از پيدا كردن عبارت بالا، بايد مقدار مقابلValue را از 1 به 98 تغيير دهيد.

7 پس از اعمال تغييرات، پنجره Inspect Element را ببنديد و بدون هيچ تغيير ديگري رويCreate My Account كليك كنيد.

8 چنانچه اطلاعات درخواستي در تمام فرم ها را به دقت وارد كرده باشيد بدون هيچ خطايي به مرحله بعد خواهيد رفت، در صورتي كه خطايي در اطلاعات وارد شده وجود داشته باشد و صفحه دوباره براي شما باز شود، بايد مرحله 4 تا 7 را باز براي تغيير كد كشور انجام دهيد.

9 با تكميل موفقيت آميز فرم ثبت نام به صفحه تائيدشماره تلفن هدايت خواهيد شد. در اين صفحه بايد روي Send SMS كليك كنيد و منتظر بمانيد تا كد فعال سازي براي شما ارسال شود. در نهايت پس از دريافت كد فعال سازي و وارد كردن آن در كادر مربوط، ايميل جديد شما در سرويس ياهو ايجاد مي شود.
منبع : مجله کلیک

طراحی سایت اصلی ترین حرفه در شرکت فناوی اطلاعات آنفایو است. مهمترین دستاورد طراحی سایت باید شناساندن نام تجاری ، معرفی خدمات و محصولات شما باشد که رسیدن به این مهم با رعایت استانداردهای جهانی طراحی سایت که شامل بهینه سازی وب سایت بر اساس الگوریتم موتورهای جستجو ، در کنار داشتن ظاهری زیبا فراهم می شود. در دنیای مجازی امروز و عصر پیشرفته ارتباطات برای صاحبان سازمان ها ، نهادهای دولتی و صاحبان مشاغل وکسب وکار آزاد داشتن یک وب سایت امری ضروری است .از مزایای داشتن سایت معرفی ، اطلاع رسانی ، بازاریابی و قابلیت های نوین تبلیغاتی میباشد .کاربران میتوانند از هر نقطه دنیا فقط با یک کلیک به شما دسترسی داشته باشند.

شرکت آنفایو خدمات طراحی سایت (طراحی وب) خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب) در نظر می گیرد. آنفایو با بهره گیری از بهتریت متخصصین حرفه ای برنامه نویسی ، داشتن تیم تخصصی طراحی سایت ، تسلط به علوم روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و مشاوره رایگان وپشتیبانی ۲۴ ساعته آمادگی خود را برای طراحی وب سایت های دولتی ، سازمانی ، شرکتی وشخصی با تلفیق هنر گرافیک دیجیتالی و جدیدترین تکنیک های برنامه ویسی اعلام میدارد .افزایش آمار ، دسترسی ساده کاربران و سرعت وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت و قالب وردپرس آنفایو بسپارید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --