امپراتوران دنیای اینترنت و طراحی وب سایت

گر چه پروژه آرپای وزارت دفاع آمریكا در ۳۰ سال قبل، زمینه پیدایش كوچكی از سرزمین دیجیتالی امروزی را فراهم كرده بود اما كهكشان راه دیجیتال در ۱۶ سال گذشته، آرام آرام ستاره های بزرگی را در خود احساس كرد. ستارگانی كه فكر و اندیشه آنها بر بال فناوری اطلاعات و ارتباطی روز توانست مرزهای سنتی بسیاری را در ارتباطات و تجارت با شكاف عمیقی مواجه كند. شاهراه جهانی اطلاع رسانی (اینترنت) امروزه به عنوان یكی از اركان فراگیر و قابل اعتنای ملل در خبرپراكنی، تجارت، آموزش و ارتباطات مورد توجه قرار گرفته است و این مسئله هر روز با افزایش مخاطبان وب و شمار سایت های اینترنت در حال افزایش است. تا قبل از قرن بیستم میلادی، كسی چنین تصوری نداشت كه در كم تر از صد سال آینده، می توان هزاران كتاب را ظرف چند دقیقه به صدها هزار نفر در اقصی نقاط جهان انتقال داد یا از فلان فروشگاه در نقطه ای از اروپا، جنسی را ظرف ۲۴ ساعت خریداری و دریافت كرد. این آمال ها، امروزه در دنیای دیجیتالی وب به حقیقت پیوسته است و موج سومی كه مك لوهان از آن به عنوان انقلاب رادیو، نام برد امروزه رسانه ای به نام پهنه جهانی وب است. بزرگانی در این پهنه الكترونیكی پرورش یافته اند و دستاوردهای آنها، امروزه میلیون ها مخاطب در اقصی نقاط جهان را به خود معطوف ساخته است. آشنایی با آنها و تجربه اندوزی از رفتار سازمانی گرانقدر چنین افرادی، ما را به كسب ایده های جدید در گسترش خلاقیت های دیجیتالی، رهنمون می سازد
طراحی وب سایت .
• امید پیریار _ بنیانگذار ebay
امید پیریار خالق و رئیس هیات مدیره بزرگ ترین حراجی آن لاین در اینترنت است. امید پیریار جوان ایرانی الاصل مقیم آمریكا ۱۱ سال پیش، همراه با همسرش مگ ویتمن بر روی مركزی الكترونیكی برای معرفی كالاهای قابل فروش و حراج در وب، كار كرد و در نهایت، ایده سایت ebay.com را پایه ریزی كردند. Web auction (حراجی وبی) را امروزه هم با نام ای بی می شناسند. این پایگاه امكان معرفی كالاهای قابل عرضه كاربران مختلف از سراسر جهان را برای فروش فراهم كرده است و تنها از كالاهایی كه با بیش ترین قیمت در حراجی ها، به فروش می رسند مبلغی دریافت می كند. تا آخر سال ۱۹۹۸ میلادی، پیریار توانست با سایت خود، حدود ۱/۲ میلیون عضو در اختیار داشته باشد و قریب به ۷۵۰ میلیون دلار حجم معاملات كسب كند كه از این مقدار به سود ۸ میلیون دلاری برسد. اكنون بعد از گذشت ۸ سال ebay شركت بزرگی شده است با بیشتر از ۶ هزار كارمند، ۴۶ میلیون مشتری ثبت شده و توانسته ۴۴۱ میلیون دلار سود خالص در سال ۲۰۰۳ را از آن خود كند. شركت ebay به مدیریت امید پیریار و همسرش، هم اكنون از معتبر ترین شركت های فعال دنیای دیجیتال به شمار می رود. امید پیریار در سال ۱۹۸۸ از دانشگاه Tufts لیسانس مهندسی علوم كامپیوتر دریافت كرد و به زودی به باشگاه میلیاردرهای جهان می پیوندد. برای آشنایی با وی به نشانی http://pages.ebay.com/aboutebay مراجعه كنید. گفتنی است، ایرانیان در دنیای دیجیتال، افراد ممتاز دیگری را هم در اختیار دارند. بزرگانی چون: پروفسور جمشید ثیابی: رئیس شركت HiGrade انگلستان، پروفسور لطفی زاده: پدر منطق فازی و كامپیوترهای هوشمند، امید كردستانی: معاون بازرگانی گوگل، فرزاد ناظم: مدیر فنی یاهو، حسین اسلامبلچی: رئیس شركت
AT&T آمریكا
طراحی وب سایت .
• دیوید فیلو _ بنیانگذار Yahoo
دیوید فیلو، یكی دیگر از بزرگان كنونی دنیای دیجیتال به شمار می رود. دیوید فیلو در آوریل ،۱۹۹۴ به همراه جری یانگ، شریك و همكار علمی اش سایت یاهو را بنیانگذاری كرد. سایت یاهو بزرگ ترین سایت خدمات دهی عمومی در اینترنت و پرمخاطب ترین سایت در میان بیش از ۳۰ میلیون پایگاه وب است. دیوید فیلو بنیانگذار و رئیس كل شركت یاهو به شمار می رود. دیوید فیلو فوق لیسانس مهندسی الكترونیك از دانشگاه استانفورد آمریكا www.stanford.edu است. وی مانند لری پیج و سرگئی برین، خالقان گوگل، یاهو را از اتاق خواب های دانشگاهی در استانفورد طراحی و راه اندازی كرد. كلاً تا سال ،۲۰۰۳ بیش از ۲۳۰ میلیون كاربر از بیش از ۲ میلیون صفحه ای كه در سایت یاهو به عناوین مختلف ایجاد شده استفاده كرده اند. این سایت بسیار بزرگ و حجیم و پراطلاع اینترنت، امروز با ایندكس بیش از ۱۰ میلیارد صفحه وب یكی از بزرگ ترین موتورهای جست وجوی وب به شمار می رود. یاهو در زمینه خدمات جست وجو، آگهی های اینترنتی، ارائه و تولید و مدیریت بیزینس های كوچك، یك دایركتوری اطلاعاتی ارائه یك گیگا بایت فضا برای ایجاد رایگان email در دنیای یك میلیارد مخاطبی وب شهره است. •
بیل گیتس _ بنیانگذار مایكروسافت
طراحی و ب سایت
بیل گیتس، بنیانگذار و مهندس ارشد و رئیس هیات مدیره بزرگ ترین شركت نرم افزاری جهان به نام مایكروسافت است. بیل گیتس را یكی از اركان دنیای دیجیتالی امروزی به حساب می آورند. خلاقیت، نوآوری دیجیتالی و اندیشه های شگرف و موثر بیل گیتس، باعث شد تا تاریخ انقلاب دیجیتال در مسیری خاص هدایت و رهنمون شود. گیتس و هم دانشگاهی او استیو بالمر، در اواسط دهه هشتاد میلادی، دانشگاه هاروارد را برای راه اندازی بزرگ ترین شركت رسانه ای جهان، رها كرده اند. كار بر روی سیستم های عامل از داس تا ویندوز ویستا و خلق تكنولوژی های جدید در طراحی نرم افزارهای تحت وب و شبكه، باعث شد تا ظرف كمتر از ۲ دهه، مایكروسافت را غول دنیای دیجیتال بدانیم. حداقل ۴۰ میلیارد دلار ثروت رهبر مایكروسافت، سال هاست كه وی را در صدر باشگاه میلیاردرهای جهان قرار داده است. میلیاردهایی كه به بركت دنیای دیجیتال رقم خورد. سایت هایی مثل hotmail.com، msn.com، Microsoft.com نسخه الكترونیكی پیشروی های این شركت را به شما معرفی می كند. دیود تیلن مهندس ارشد مایكروسافت دو سال پیش در كتاب خود به نام رموز موفقیت مایكروسافت نوشت كه بیل گیتس، هم اكنون با راه اندازی موسسه خیریه گیتس و ملیندا، موثرترین انسان كره زمین در گسترش دنیای دیجیتال است. قابل ذكر است كه گیتس در حال حاضر، باهوش ترین، پركارترین، عادی ترین، مدیرترین و موفق ترین كارمند مایكروسافت به شمار می رود. وی بیش از ۶۰ هزار كارمند در اختیار دارد و تاكنون دو كتاب و بیش از ۲۰ مقاله رسمی در مجلات مشهور به چاپ رسانده است. مطالعه زندگی كسب و كار دیجیتالی بیل گیتس، حاوی پیام های مهم برای علاقه مندان به آغاز كارهای تجاری و نوآوری در وب است. داستان موفقیت گیتس را در كتاب كسب و كار بر بال اندیشه كه هم اكنون در بازار نشر كشور موجود است، مطالعه كنید.
• جف بزوس _ بنیانگذار Amazon
جف بزوس حدود ده سال پیش، سایتی را پایه گذاری كرد كه هم اكنون بزرگ ترین سایت خرده فروشی اینترنت است. میلیون ها كالا در ۳۶ زمینه مختلف، روزانه توسط میلیون ها كاربر سایت آمازون دات كام مورد خرید قرار می گیرد. جف بزوس بنیانگذار و رئیس شركت آمازون كه خرده فروشی اعجاب انگیز amazon.com را راه اندازی كرده است، به زودی یازدهمین سالگرد افتتاح این مغازه اینترنتی بزرگ را در سیاتل، جشن خواهد گرفت. مجله مشهور فوربس، سال گذشته میلادی دارایی وی را با ۵ میلیارد دلار در ردیف چهل و یكمین عضو باشگاه میلیاردرهای جهان معرفی كرد. جف بزوس متولد ۱۹۶۴ و دانش آموخته دانشگاه Princeton آمریكا است كه به دلیل اثربخشی فعالیت های كسب و كار دیجیتالی اش در سال ۱۹۹۹ میلادی، توسط مجله TIME مرد سال شناخته شد. آمازون یك اعجوبه در پول درآوردن از طریق فروش كالا در اینترنت است. شگردهای فروش اینترنتی كالا كه توسط آمازون مورد توجه و استفاده قرار می گیرد، بسیار جالب و متنوع است. آقای بزوس با راه اندازی موتور جست وجوی سعی كرده است تا با استفاده از پتانسیل جست وجو، كاربران وب را به سمت آمازون سوق دهد. حدود دو درصد تخفیف در خرید اجناس آمازون، برای كاربران a۹.com در نظر گرفته شده است كه رقم تقریباً خوبی است. جف بزوس را باید از امپراتوران دنیای اینترنت دانست.

لری پیج _ بنیانگذار Google
طراحی وب سایت
آقای لری پیج همیشه خندان را دنیا با همكارش سرگئی برین می شناسد. جوان محققی كه رساله دكترای وی در دانشگاه استانفورد، سایت جست وجوی گوگل را با آن الگوریتم مرموزش پایه ریزی كرد. لری پیج موسس و رئیس كل گوگل است. هم اینك وی با بیش از ۴۲۰۰ كارمند در اقصی نقاط جهان، ۱۰۷ میلیارد دلار اعتبار دارد. سایتی كه آقای لری پیج راه اندازی كرده است، یك ابرسایت و در حقیقت یك تكنولوژی بزرگ در دنیای دیجیتال به شمار می آید. گوگل، ایندكس میلیارد ها صفحه وب است كه ظرف چند صدم ثانیه، بهترین نتایج را برای علاقه مندان به ارمغان می آورد. امكانات زیادی كه گوگل برای كاربران خود فراهم كرده است فقط محدود به جست وجو نیست. تبلیغات كلمه ای، لابراتوارهای تحقیقاتی و گروه های گوگل با یك میلیارد پیام و بخش های مشهور و پرمخاطب بزرگی مانند: gmail، google Book، google blog google news ، google earthدر زمره برترین بخش های این سایت هستند. گوگل از ۱۹۹۸ میلادی تاكنون، هر سال به عنوان پرمخاطب ترین و برترین سایت وب توسط ناشران و مراكز مشهور جهانی در امور وب معرفی شده است. لری پیج در آخرین اقدام غافل كننده خود، اعلام كرده است كه قصد دارد با پرداخت یك میلیارد دلار، كلمه گوگل را بر روی كره ماه هك كند. گفتنی است سایت خیریه لری پیج در نشانی www.google.org قرار دارد كه ۱۰ میلیارد دلار برای امور خیریه در امور فناوری هزینه می كند. داستان موفقیت گوگل را در كتاب «گوگل را دوباره باید شناخت» كه سال گذشته توسط انتشارات سبزان www.iiketab.com منتشر شده، مطالعه كنید.

طراحی قالب وردپرس اصلی ترین حرفه در شرکت فناوی اطلاعات آنفایو است. مهمترین دستاوردطراحی قالب وردپرس باید شناساندن نام تجاری ، معرفی خدمات و محصولات شما باشد که رسیدن به این مهم با رعایت استانداردهای جهانی طراحی سایت که شامل بهینه سازی وب سایت بر اساس الگوریتم موتورهای جستجو ، در کنار داشتن ظاهری زیبا فراهم می شود. در دنیای مجازی امروز و عصر پیشرفته ارتباطات برای صاحبان سازمان ها ، نهادهای دولتی و صاحبان مشاغل وکسب وکار آزاد داشتن یک وب سایت امری ضروری است .از مزایای داشتن سایت معرفی ، اطلاع رسانی ، بازاریابی و قابلیت های نوین تبلیغاتی میباشد .کاربران میتوانند از هر نقطه دنیا فقط با یک کلیک به شما دسترسی داشته باشند.

شرکت آنفایو خدمات طراحی سایت (طراحی وب) خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب) در نظر می گیرد. آنفایو با بهره گیری از بهتریت متخصصین حرفه ای برنامه نویسی ، داشتن تیم تخصصی طراحی سایت ، تسلط به علوم روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و مشاوره رایگان وپشتیبانی ۲۴ ساعته آمادگی خود را برای طراحی وب سایت های دولتی ، سازمانی ، شرکتی وشخصی با تلفیق هنر گرافیک دیجیتالی و جدیدترین تکنیک های برنامه ویسی اعلام میدارد .افزایش آمار ، دسترسی ساده کاربران و سرعت وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس آنفایو بسپارید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --