در این مقاله که به آموزش افزونه WordPress seo by yoast میپردازیم با شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو همراه باشید.

افزونه WordPress seo by yoast از لحاظ فنی ، پلتفرم خوبی برای بهینه سازی سایت می باشد و در طراحی قالب وردپرس بسیار کاربرد دارد.

این درست زمانی که آقای جوست مقاله بهینه سازی وردپرس خود رو در سال 2008 نوشت و هر ماه آن را به روز رسانی میکرد . و مطالب آن هنوز هم درست است و کارایی دارد. ولی این بدان معنا نیست که شما نمی توانید آن را بهبود بدهید . افزونه WordPress seo by yoast توسط آقای جوست و تیمش نوشته شده است که می تواند سایت شما را در موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه سازی کند. برای کسانی که در زمینه طراحی قالب وردپرس فعالیت دارند داشتن یک سایت بهینه که در گوگل از رتبه بالایی برخوردار است بسیار ارزشمند است.

 

در حالی که این افزونه WordPress seo by yoast بهینه سازی فنی سایت شما می پردازد ولی در درجه اول به شما کمک میکند تا محتوای بهتری را در سایت خود قرار دهید. شما هنگامی که در حال نوشتن مقاله خود هستید افزونه WordPress seo by yoast یک کلمه کلیدی برای متن شما انتخاب میکند وسپس مطمئن می شود که شما آن کلمه را در نوشته خود استفاده می کنید.

 افزونه WordPress seo by yoast

پشتیبانی

تیم yoast از افزونه WordPress seo by yoast که در سایت wordpress.org ارائه نمی شود پشتیبانی نمی کند. یک ایمیل پشتیبانی در دسترس است فقط برای افرادی که افزونه WordPress seo by yoast را خریداری کرده اند.

توجه داشته باشید که پلاگین وردپرس سئو که دارای حق بیمه و پشتیبانی است ، دارای چندین ویژگی اضافه می باشد.

شما همچنین باید برسی کنید سئوی محلی ، اخبار سئو و ویدیو های سئو را در افزونه WordPress seo by yoast را برسی کنید که البته اینها نیز دارای پشتیبانی می باشند.

نگاهی به توضیحات برگه General در افزونه WordPress seo by yoast  بیندازید . 13 فیلم آموزشی در افزونه وردپرس سئو خریداری شده موجود می باشد که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

 02

گزارش اشکالات

شما برای گزارش اشکالات می توانید به صفحه https://github.com/Yoast/wordpress-seo مراجعه کنید.

………………………………………………………………………………………………………………………………

لینک دانلود افزونه Wordpress seo by yoast :

https://wordpress.org/plugins/wordpress-seo/

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

در آموزش بعدی افزونه WordPress seo by yoast – بخش دوم از سری آموزش های طراحی قالب وردپرس با ما همراه باشید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --