با سلام و احترام

طی درخواست های مکرر کاربران و اکثرا مشتریان شرکت طراحی وب سایت آنفایو برآن شدیم که ابتدا آموزش های ابتدایی کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را و در مرحله بعد پنل تنظیمات قالب های اختصاصی شرکت طراحی وب سایت آنفایو را بصورت کاملا گویا به همراه ویدیو آموزشی در دسترس کاربران و مشتریان گرامی قرار دهیم که این امر باعث آشنایی کاربران با پنل اختصاصی قالب های شرکت آنفایو و همچنین قدرت تیم آنفایو خواهد شد.

در ابتدا قصد آموزش افزودن نوشته ویا پست در سیستم مدیریت محتوای وردپرس را داریم.

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس اولین و مهمترین عامل موفقیت پست ها هستند. پس باید کاملا با نحوه درج و کار با  آنها آشنا باشید.

۱- برای افزودن نوشته جدید در وردپرس از منوی نوشته ها سپس افزودن نوشته را انتخاب نمایید.

افزودن نوشته در وردپرس

۲- تیتر مطلب تان  را در بالای ویرایشگر و در قسمت عنوان پست درج نمایید.

۳- متن مورد نظرتان را در بدنه اصلی ویرایشگر وارد نمایید. اگر کمی با ورد یا ویرایشگر های دیگر متن کار کرده باشید مسلما کار با ویرایشگر وردپرس هم برای شما جذاب خواهد بود.

۴- میتوانید همچنین قسمتی از متن مورد نظرتان را در کادر چکیده درج نمایید.این قسمت در صورتی که قالب شما از آن استفاده کرده باشد بسیار به زیبایی وب سایتتان کمک خواهد کرد.

۵- اگرکادر چکیده را مشاهده نکردید میتوانید از بالای صفحه گزینه تنظیمات صفحه را انتخاب کرده سپس گزینه چکیده را فعال نمایید تا باکس چکیده نمایش داده شود.

۶- از کادر دسته ها میتوانید با انتخاب دسته یا دسته های مورد نظرتان مشخص نمایید که این مطلب در کدام گروه و دسته قرار گیرد.

۷- برچسب های یک مطلب میتوانند تاثیر خوبی در ارتباط نوشته ها با یکدیگر داشته باشند. پس یادتان باشد که برچسب هایی که برای یک نوشته انتخاب میکنید متناسب با همان نوشته باشد.

۸- از باکس تصویر شاخص،  تصویر مرتبط با نوشته تان را انتخاب نمایید تا نوشته شما هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ س‍‍‍‍‍ئو در رتبه بهتری قرار گیرد.

۹- در نهایت با انتخاب گزینه انتشار که در باکس انتشار هست میتوانید این مطلب را در وب سایتتان به انتشار بگذارید.

افزودن نوشته در وردپرس

ویدیو آموزشی را مشاهده نمایید.

در ادامه آموزش های وردپرس شرکت طراحی سایت آنفایو با ما همراه باشید.

همچنین میتوانید فایل آموزشی این مطلب را بصورت کاملا کاربردی مشاهده و در صورت تمایل دانلود نمایید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --