با سلام خدمت شما کاربران و مشتریان شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو بنا به درخواست مشتریان و کاربران، شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو تصمیم بر آن گرفته که آموزش نحوه ساخت گالری در وردپرس را در سایت انتشار دهد.

طراحی قالب وردپرس | ساخت گالری

[sociallocker]

برای ساخت گالری در نوشته ها برگه ها و … وردپرس شما میتوانید از ویرایشگر خود وردپرس استفاده کنید. برای این کار کافیست در بالای ویرایشگر وردپرس بر روی افزودن پرونده چند رسانه ای کلیک کنید. با کلیک کردن بر روی افزودن پرونده چند رسانه ای ویرایشگر وردپرس صفحه زیر برای شما پدیدار میشود.

طراحی قالب وردپرس نحوه ساخت گالری

اگر عکس های خود را آپلود کرده اید بر روی ساخت گالری کلید کنید و اگر نه از قسمت بارگذاری پرونده ها فایل های خود را بر روی وردپرس آپلود کرده سپس بر روی “ساخت گالری” کلید کنید. بعد از کلیک بر روی “ساخت گالری” و فعال شدن آن شما باید تصاویری که میخواهید در گالری نمایش داده شود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب تصاویر بر روی “گالری تازه بسازید” کلید کنید. طراحی قالب وردپرس خود را به ما بسپارید.

طراحی قالب وردپرس دکمه ساخت گالری

با کلیک بر روی “گالری تازه بسازید” صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود.

طراحی قالب وردپرس | تنظیمات ساخت گالری

در این صفحه شما میتوانید برای عکس ها زیر نویسی درج کنید.

افزودن به گالری

در ساید بار سمت راست گزینه ای به نام “افزودن به گالری” داریم که شما میتوانید تصاویر جدیدی به گالری اضافه کنید و برای ذخیره تنظیمات به “ویرایش گالری” برگردید.

پیوند به

در ساید بار سمت چپ قسمتی به نام “پیوند به” وجود دارد که برای مشخص کردن آدرس پیوند های عکس ها می باشد.
در صورتی که شما “پیوند به” را پوسته پیوست ها انتخاب کنید عکس شما به صفحه ای از وب سایت لینک می شود و اگر پرونده چند رسانه ای انتخاب شود در واقع عکس گالری به آدرس اصلی عکس لینک می شود.

تعداد ستون ها

در قسمت بعدی نیز شما می توانید تعداد ستون های گالری که همان نحوه چیندمان گالری هست را مشخص کنید.

بعد از انجام تنظیمات و انتخاب عکس ها بر روی “گذاشتن گالری” کلیک کنید تا گالری شما در صفحه درج شود.

طراحی قالب وردپرس | گالری

[/sociallocker]

 

منتظر آموزش های بعدی شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو باشید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --