تکنولوژی جدید CSS3  به خاطر ساختار ماژولارش، به توسعه دهندگان وب این امکان را می دهد که صفحات وب با محتوای غنی که نیاز به کد سبک تری دارند ، ایجاد کنند. این یعنی ایجاد ظاهری خیال انگیز، واسط های کاربری بهتر و به مهم تر از همه صفحات تمیزتری که نسبت به قبل سریعتر لود می شوند.

به عبارت ساده، css3 لایه نمایشی صفحات وب است که منجر به دربرگیری تمام تکنولژی لایه ای درونی ان می شود. سرانجام css3، نویدی را برای قالب بندی به سبک دسک تاپ صفحات وب را می آورد، با عناصر گرافیکی نظیر سایه، گرادیانت، حاشیه ،قالب بندی های چند ستنی و غیره کامل می شود.

آشنایی با CSS3

CSS3 در تعریفی دیگر شامل حجم تازه و شگفت انگیزی از عملکردها و خصیصه هایی مانند متن های سایه دار text-shadow, BOX-sizing, شفافیت یا opacity، پس زمینه های چند تایی یا (multiple-background)، حاشیه های هلالی یا (border-radius) و عکس هایی که به حاشیه تبدیل می شوند (border-image) می باشد. عملکرد هایی که برای  طراحان وب تقریبا یک رویا بود تا بتوانند بدون استفاده از JQuery و Photoshop آنها را خلق نمایند.

همچنین با CSS3 می توان در بسیاری از صفحات وب انیمیشن هایی شامل تصاویر متحرک ، انیمیشن های فلش و جاوا اسکریپت ایجاد کرد. اگر شما در زمینه css3 تازه کار هستید باید به این نکته دقت کنید که کار کردن با css3 به معنی تغییر دادن کدهای قبلی css نیست بلکه به معنی گسترش دادن آنهاست به طوری که قابلیت های جدید css3 را به کدهای قبلی خود اضافه کنید.در حال حاضر بسیاری از مرورگرها از css3 پشتیبانی می کنند بنابراین شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی به استفاده از این کدها بپردازید.

طراحی سایت اصلی ترین حرفه در شرکت فناوی اطلاعات آنفایو است. مهمترین دستاورد طراحی سایت باید شناساندن نام تجاری ، معرفی خدمات و محصولات شما باشد که رسیدن به این مهم با رعایت استانداردهای جهانی طراحی سایت که شامل بهینه سازی وب سایت بر اساس الگوریتم موتورهای جستجو ، در کنار داشتن ظاهری زیبا فراهم می شود. در دنیای مجازی امروز و عصر پیشرفته ارتباطات برای صاحبان سازمان ها ، نهادهای دولتی و صاحبان مشاغل وکسب وکار آزاد داشتن یک وب سایت امری ضروری است .از مزایای داشتن سایت معرفی ، اطلاع رسانی ، بازاریابی و قابلیت های نوین تبلیغاتی میباشد .کاربران میتوانند از هر نقطه دنیا فقط با یک کلیک به شما دسترسی داشته باشند.

شرکت آنفایو خدمات طراحی سایت (طراحی وب) خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب) در نظر می گیرد. آنفایو با بهره گیری از بهتریت متخصصین حرفه ای برنامه نویسی ، داشتن تیم تخصصی طراحی سایت ، تسلط به علوم روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و مشاوره رایگان وپشتیبانی ۲۴ ساعته آمادگی خود را برای طراحی وب سایت های دولتی ، سازمانی ، شرکتی وشخصی با تلفیق هنر گرافیک دیجیتالی و جدیدترین تکنیک های برنامه ویسی اعلام میدارد .افزایش آمار ، دسترسی ساده کاربران و سرعت وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت و قالب وردپرس آنفایو بسپارید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --