با سلام خدمت شما کاربران و مشتریان شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو

با آموزش وردپرس دیگری خدمت شما کاربران و مشتریان شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو هستیم.در سلسله آموزش های قبلی شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو در مورد کاستوم فیلد بحث کردیم در این آموزش میخواهیم در مورد ایجاد کپچا با استفاده از پلاگین really-simple-captcha بحث کنیم.

[sociallocker]

طراحی قالب وردپرس خود را به ما بسپارید.

طراحی قالب وردپرس | کپچا در وردپرس
این افزونه به افزونه تماس با ما 7 وابسته می باشد پس بهتر از قبل از مطالعه این مقاله مطلب “آموزش کار با فرم ساز cf7 در وردپرس” را مطالعه فرمایید. بعد از نصب و یادگیری نحوه کار با تماس با ما 7 با کلیک بر روی “really-simple-captcha” افزونه really-simple-captcha را دانلود کرده و آن را در وردپرس خود فعال کنید بعد از انجام تمام موارد ما میتوانیم در افزونه تماس با ما کپچا را نیز قرار دهیم برای این کار در هنگام ساخت فرم نوع فیلد را کد امنیتی انتخاب کنید. پس انتخاب کد امنیتی تنظیمات زیر برای شما نمایش داده می شود. طراحی قالب وردپرس مهارت ماست.
دو قسمت برای شما نمایش داده می شود تنظیمات تصویر و تنظیمات زمینه ورودی.در هر دو class و id وجود دارد که همان class و id که در css استفاده می شود می باشد. در تنظیمات زمینه ورودی نیز میتوانید تعداد کارکتر ها را مشخص کنید. پس از اتمام تنظیمات دو کد برای شما ساخته می شود. بعد از ساخته شدن کد همانند عناصر دیگر به فرم اضافه کنید.

[/sociallocker]
منتظر آموزش های بعدی ( افزودن فیلد در فرم ثبت نام وردپرس ) شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو باشید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --