سایت داینامیک مجموعه ای از صفحات است که در پاسخ به درخواست کاربر ایجاد میگردند و بیشتر محتوا و اطلاعات آن از یک پایگاه داده خوانده و یا ذخیره می شود.

در طراحی سایت داینامیک علاوه بر طراحی قالب سایت زیبا شامل امکانات دیگری برای ارایه سرویس به مخاطبان است به عنوان مثال فرم تماس یا ثبت نام ، جستجو در بانک اطلاعاتی ، امکان تغییر مطالب سایت  و …  در دسترس مخاطبان قرار می گیرد .تنها با انتخاب چند گزینه توسط کاربران صفحه ای که مورد نظر وی است، ایجاد می شود.

این گونه صفحات به کاربران توانایی دسترسی سریع به حجم عظیمی از اطلاعات و به مدیران سایت ها سرعت و سادگی به روز رسانی اطلاعات را میدهد . یکی از مزیت های سایت های دینامیک این است که محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و… وجود ندارد.

در وب سایت  و سایت های دینامیک تغییر محتوا به عهده ی مدیریت وب سایت می باشد. زبان برنامه نویسی وب سایت دینامیک می تواند براساس نیاز متفاوت باشد؛ اما عمدتا” از زبان های برنامه نویسی Silverlight ،CSS ،.NET ،PHP ،ASP و Ajax استفاده می شود. از مزیت های طراحی سایت دینامیک چند نمونه را در زیر میخوانیم .

– بدون هزینه به روز رسانی

– دارای پنل مدیریتی برای اعمال تغییرات توسط یک شخص با دانش معمولی

– ایجاد بی نهایت صفحه و نوشته در سایت تنها با چند کلیک

– حجم پایین دیتا

– امکان به روز رسانی 24 ساعته

– مدیریت سئو قوی

طراحی سایت دینامیک خود را به گروه آنفایو بسپارید تا فصلی نو از مدیریت محتوای سایت تان بصورت داینامیک را تجربه کنید.