در این بخش به تفاوت های موجود بین اکشن اسکریپت و جاوا اسکریپت میپردازیم .اكشن اسكريپت بسيار شبيه به هسته زبان برنامه نويسي جاوا اسكريپت است . نيازي به دانستن جاوا اسكريپت براي ياد گيري اكشن اسكريپت نيست ، اما با دانستن آن ، اكشن اسكريپت براي شما كمي آشنا خواهد بود .

انجمن شركت هاي كامپيوتري اروپا ECMA در سند رسمي شماره 262 خود جاوا اسكريپت و طرز استفاده استاندارد هاي آن را ثبت نموده است و اكشن اسكريپت نيز بر پايه آن سند پايه ريزي شده است .

چندي از تفاوت هاي اكشن اسكريپت و جاوا اسكريپت :

اكشن اسكريپت از آبجكت هاي سمت سرور مانند Browser, window ,anchor پشتيباني نمي كند .

اكشن اسكريپت بطور كامل از آبجكت هاي داخلي جاوا اسكريپت پشتيباني نميكند .

اكشن اسكريپت از بعضي ساختارهاي دستوري پشتيباني ميكند كه در جاوا اسكريپت ممنوع است ( بطور مثال ifFrameloaded و اسلش ها) و جاوا اسكريپت نيز بعضي از سينتكس هاي خاص خود را دارد .مانند try , catch , throw , statement lables

اكشن اسكريپت از فانكشن ساز هاي جاوا اسكريپت پشتيباني نميكند .

در جاوا اسكريپت مقدار بازگشتي داده هاي undefined همان undefined است . اما در اكشن اسكريپت مقدارش “” ميشود(یعنی تهی) .

در اكشن اسكريپت مقدار تعيين نشده در متغير هاي عددي NaN است . اما در مقدار تعيين نشده ها در عبارات وو متغير هاي عددي صفر است .

در جاوا اسكريپت وقتي يك رشته نوع بولين دارد و طول رشته غير از صفر باشد ،نتيجه آن true است و اگر طول رشته صفر باشد مقدارش false ميشود . در اكشن اسكريپت رشته به عدد تبديل ميشود . اگر عدد غير صفر بود مقدار true ميدهد وگر نه مقدار false خواهد شد .امید مورد توجه شما قرار گرفته باشد . تیم طراحی سایت آنفایو آماده دریافت پیشنهادات ، نظرات وانتقدات بجا وسازنده شما هموطنان گرامی می باشد .

طراحی قالب وردپرس اصلی ترین حرفه در شرکت فناوی اطلاعات آنفایو است. مهمترین دستاوردطراحی قالب وردپرس باید شناساندن نام تجاری ، معرفی خدمات و محصولات شما باشد که رسیدن به این مهم با رعایت استانداردهای جهانی طراحی سایت که شامل بهینه سازی وب سایت بر اساس الگوریتم موتورهای جستجو ، در کنار داشتن ظاهری زیبا فراهم می شود. در دنیای مجازی امروز و عصر پیشرفته ارتباطات برای صاحبان سازمان ها ، نهادهای دولتی و صاحبان مشاغل وکسب وکار آزاد داشتن یک وب سایت امری ضروری است .از مزایای داشتن سایت معرفی ، اطلاع رسانی ، بازاریابی و قابلیت های نوین تبلیغاتی میباشد .کاربران میتوانند از هر نقطه دنیا فقط با یک کلیک به شما دسترسی داشته باشند.

شرکت آنفایو خدمات طراحی سایت (طراحی وب) خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب) در نظر می گیرد. آنفایو با بهره گیری از بهتریت متخصصین حرفه ای برنامه نویسی ، داشتن تیم تخصصی طراحی سایت ، تسلط به علوم روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و مشاوره رایگان وپشتیبانی ۲۴ ساعته آمادگی خود را برای طراحی وب سایت های دولتی ، سازمانی ، شرکتی وشخصی با تلفیق هنر گرافیک دیجیتالی و جدیدترین تکنیک های برنامه ویسی اعلام میدارد .افزایش آمار ، دسترسی ساده کاربران و سرعت وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس آنفایو بسپارید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --