آموزش نرم افزار فتوشاپ قسمت ۳

آشنایی و کاربا ابزار Tool box

تا حالا شما با ایجاد کردن یک صحنه جدید باز کردن و چاپ کردن یک عکس لغو کردن عملیات ها Copy  برداری و غیره……. به صورت کامل آشنا شدید در این قسمت شما را با ابزار ویرایش یک صحنه آشنا خواهم کرد به طور کلی ابزارها در نوار ابزاری که معروف به Tool box می باشد وجود دارد. اگر شما فتوشاپ را باز نمایید این نوار ابزار را در سمت چپ مانیتور مشاهده خواهید کرد . در کل از مهمترین قسمت های موجود در نرم افزار می توان به این قسمت اشاره نمود که ابزارهای آن به شرح زیراست

۱) Rectangular marguee  : این ابزار اولین ابزار داخل Tool boxمی باشد به کمک این گزینه می توانید یک ناحیه از تصویر یا تمامی تصویر جاری در نرم افزار انتخاب نمایید. البته این گزینه یک ناحیه انتخابی مربع یا   مربع مستطیل را دراختیار ما می گذارد زمانی که یک ابزار را از نوارابزار انتخاب   می کنید در قسمت Option bor پارامترهای ظاهر می شوند. این پارامترها برای بهترتنظیم  نمودن آن ابزار می باشد د رواقع قابلیت هایی را در رابطه با آن ابزار در اختیار ما قرار میدهد. البته در رابطه با Option bar در دروس توضیح داده شده است زمانی که Rectangular marguee را انتخاب  می نمایید در Option bar پارامترهای ظاهر می شوند که تک به تک آنها را توضیح خواهم داد.

اولین قسمت جایی است که شما نوع انتخاب خود را تعیین خواهید نمود که به صورت پیش فرض برروی گزینه اول قراردارد دراین قسمت چهار نوع حالت مختلف وجود دارد. که به شرح زیرمی باشد:

Newseleotion: به کمک این گزینه که به صورت پیش فرض نیز فعال است  می توان یک ناحیه را برای انتخاب تعیین نمود البته با این تفاوت که زمانی که یک قسمت را انتخاب می نمایید دوباره جای دیگری می خواهید انتخاب نمایید قسمت قبلی از بین میرود در ضمن به وسیله این گزینه شما می توانید ناحیه منتخب را حرکت دهید و به جای مورد نظر خود منتقل نمایید.به این صورت که با رفتن Pointer ماوس برروی قسمت منتخب شکل Pointer عوض می شود واین نشان دهنده آن است که شما می توانید آن قسمت را حرکت دهید.

Add to selection: به کمک این گزینه می توانید به ناحیه منتخب قسمت های دیگر نیز اضافه نمایید و دیگر با انتخاب نمودن دوم انتخاب اول از بین نمی رود. و همچنین در این گزینه و سه گزینه بعدی امکان حرکت دادن قسمت منتخب وجود ندارد.

Subfract from selemtion : به کمک این گزینه می توانید ازقسمت منتخب به صورت دلخواه کم نمود یعنی زمانی که شما یک قسمت را انتخاب می نمایید اگر بیشتر از ناحیه مورد نظر انتخاب نمودید به کمک این گزینه می توانید آن قسمت را کم نمایید . مانند گزینه دوم این گزینه نیز امکان حرکت دادن ندارد.

Intersect with selection: به وسیله این گزینه می توان ناحیه انتخابی به داخل یک ناحیه دیگر محدود نمود به این صورت که زمانی که شما یک قسمت را انتخاب نمودید به کمک این گزینه می توانید آن را در کادری که می کشید محدود نمایید.

Feathder : به وسیله این فیلد عددی شما می توانید ناحیه انتخابی را نرم نمایید یعنی میزان حد فاصل قسمت انتخابی و قسمت ها غیر منتخب را ازنظر تعداد پیکسل زیاد نمایید و ناحیه منتخب نرمی را دردست داشته باشید.

Style : دراین قسمت می توانید نوع وشیوه انتخاب را تعیین نمایید . این قسمت

 دارای منوی کرکره ای می باشد که این منو سه گزینه را به شرح زیر در اختیار دارد:

Normal: به کمک این گزینه که به صورت پیش فرض می باشد به صورت آزادانه شما می توانید انتخاب داشته باشید.

Fixed aspect ratio : به کمک این گزینه شما می توانید میزان نسبت ضلع های کادر انتخابی را تعیین نمایید که در حالت پیش فرض به صورت یک به یک     می باشد یعنی کادر مربعی را ایجاد می نماید.

با تغییردادن عددهای درون دو فیلد عددی Width وHeight می توانید تنظیمات را مشخص نمایید

البته خاطرنشان کنم در این قسمت انتخاب به صورت آزادانه قابل انجام است یعنی اندازه معیین برای کادر انتخابی تعیین نشده است.

Fixed size: به کمک این گزینه می توانید اندازه کادر انتخابی را محدود نماید و دیگر کادر انتخابی را به طور آزادانه نمی توانید حرکت دهید. در اینجا دو فیلد عددی Height , width وجود دارد که می توان اندازه را به آن داد و کادر مورد نیازرا مشاهده نمود. دراین جا تمام فرمان های و کلیدهای مرتبط با گزینه rectargular Marguee آموختید و فقط یک نکته باقی ماند که با نگه داشتن کلید Shift برروی کی برد می توانید یک کادر مربع را به صورت سریع دردست رس داشته باشید البته با راست کلیک کردن برروی همین گزینه زیر مجموعه باز میشود که درزیر به توضیح آنها خواهم پرداخت :

اولین گزینه همان گزینه می باشد که توضیح دادیم دومین گزینه Elliptical marguee tool می باشد این گزینه یک کادر انتخابی به صورت دایره و بیضی دراختیار ما قرار میدهد این گزینه هم دارای تنظیمات گزینه اول می باشد و فقط کادر انتخابی آن به صورت دایره و بیضی می باشد.

Single row marguee: به کمک این گزینه شما یک کادر انتخابی به قطر یک پیکسل در اختیار دارید و همچنین این کادر انتخابی به صورت افقی می باشد. و قسمت Option bar هم تفاوتی نکرده است .

Single column marguee: این گزینه نیز مانند گزینه بالا یک کادر انتخابی با قطر یک پیکسل را ایجاد می نماید. ولی تفاوت این گزینه با گزینه قبل این است که گزینه قبل به صورت افقی بوده ولی این گزینه ناحیه را به صورت عمودی انتخاب می کند.

گزینه دوم در قسمت Tool box ابزار Move می باشد به کمک این ابزار شما می توانید یک لایه یک قسمت یا یک ناحیه انتخابی را حرکت دهید این گزینه کلید میانبرش معادل V از روی کی برد می باشد. این گزینه نیز در قسمت Option bar دارای پارامترهای می باشد که در زیر به آنها خواهم پرداخت البته این دو گزینه به صورت پیش فرض فعال نمی باشند.

Auto select leyer: به کمک این گزینه می توانید لایه های را به صورت دستی در صحنه انتخاب وحرکت دهید یعنی نیاز نیست که به پنجره Leyers مراجعه نمایید و لایه را انتخاب نمایید با رفتن Pointer ماوس برروی لایه مورد نظرو درگ کردن در صفحه آن لایه انتخاب وحرکت می کند.

Show bounding box: با فعال نمودن این گزینه د رناحیه مورد نظر یک کادرfree transform ایجاد می شود یعنی می توانید آن را به صورت آزاد تغییر اندازه و شکل دهید البته در رابطه با Freetrans form در قسمت قبل به صورت کامل وجامع توضیح داده شده است.

سومین ابزار موجود در جعبه ابزار گزینه Lasso می باشد گزینه Lasso یا کمند می تواند به صورت آزادانه یک ناحیه را انتخاب نماید. این گزینه نیز مانند Rectangular marguee داری همان Optionbar می باشد . و پارامتر ها آنها هم سان است. زمانی که برروی این گزینه راست کلیک نمایید دو گزینه دیگر نیز  ظاهرمی شوند که تمامی آنها از نظر Option bar یکسان می باشند.

Polugonal lasso: به کمک این گزینه می توانید ناحیه انتخابی چند گوش و زاویه داری را داشته باشید.

Magnetic lasso: به وسیله این گزینه می توانید ناحیه انتخابی را براساس نوعی جاذبه داشته باشید به این صورت که نوع جاذبه براساس طیف رنگی می باشد یعنی اگر زمانی شما یک قسمت که دارای طیف رنگی قرمزتا نارنجی است این قسمت به صورت یک ناحیه کامل انتخاب خواهد شد.

تا اینجا به طور کاملا کامل  با این سه ابزار کلیدی آشنا شدید در درس بعدی با تعداد زیادی از ابزار آشنا خواهید شد برای راحت تر بودن در مسیرآموزش ها دروس قبل را به طور کامل بخوانید تا درس بعد با حجم زیادی از مطالب روبرو نشوید.

آموزش نوار ابزار

در درس قبل شما با تعدادی از ابزارهای کلیدی و مهم آشنا شدید به علت این که ابزارها که در درس قبل توضیح داده شد بسیار مهم و کلیدی بودند در یک جلسه به صورت جامع به آنها پرداختیم در این قسمت تعداد بیشتری از ابزار جعبه ابزار آشنا خواهید شد .

magic wand : این ابزار نیز جز دسته ابزارهای انتخاب می باشد . اما با این تفاوت که به کمک این گزینه می توان یک قسمت که از نظر طیف رنگ تقریبا” بر اساس درصد داده شده یکی می باشند را انتخاب نمود ( البته درصد داده شده در انتخاب تاثیر اصلی را دارد ) هر چه این درصد بالاتر باشد محدوده منتخب بزرگتر و رنگهای بیشتری را انتخاب می کند.

در این ابزار مانند ابزارهای دیگر پارامترهایی وجود دارد که با انتخاب این ابزار در نوار option ظاهر می شود تمامی گزینه در سایر ابزارهای انتخاب که در درس قبل توضیح داده شد ه است گفته شد ولی یک گزینه در این قسمت مهم می باشد که در درس قبل گفتیم ولی فکر می کنم گفتن آن خالی از لطف نباشد.

Tolerance : به کمک این فیلد عددی شما می توانید میزان درصد انتخابی طیف رنگی را تعیین نمایید .

Crop : ابزار بعد ابزار Crop می باشد این ابزار برای برش دادن یک قسمت تصویر البته به صورت مربع و محدود کردن تصویر به یک قاب به اندازه دلخواه است یعنی شما می توانید به صورت دلخواه یک قاب با اندازه دستی ایجاد نمایید . زمانی که این گزینه را فعال می نمایید

چندین گزینه در نوار Option ظاهر می شود که در زیر آنها را توضیح خواهیم داد.

Shield : این گروه وظیفه سایه روشن نشان دادن صحنه را به عهده دارد به این صورت که زمانی که شما یک قسمت را انتخاب می کنید دور محدوده انتخابی را سایه تیره ای فرا می گیرد با غیر فعال کردن این گزینه این سایه از بین می رود و فقط کادر دوری باقی می ماند لابته این قسمت دو گزینه دیگر دارد که در زیر آنها را توضیح خواهم داد .

Color : در این قسمت رنگ سایه دور محدوده انتخابی را تعیین می نمایید .

Opacity : در این فیلد عددی میزان غلظت رنگ پیرامون محدوده انتخابی را تعیین می نمایید .

Perspective : به کمک این گزینه شما می توانید یک کادر دارای پرسپکتیو داشته باشید .

البته این گزینه های بالا فقط زمان انتخاب و ایجاد کرد نمایان می شوند و گزینه های دیگر نیز برای این ابزار وجود دارد که در زمان فعال بودن ابزار فقط نمایان می شوند که در زیر آنها را توضیح خواهم داد .

Width : در این قسمت شما می توانید میزان درصد باز شدن کادر البته در ضلع عرضی را تعیین نمایید .

Heilnt : در این قسمت شما می توانید میزان درصد باز شدن کادر لابته در ضلع طولی را تعیین نمایید .

Resolution : در این فیلد عددی شما می توانید میزان کیفیت کادر را تعیین نمایید و همچنین در منوی کرکره ای بقل آن نوع واحد اندازه گیری قرار دارد .

Front Image : این گزینه کادر و کیفیت صحنه جاری را برای ابزار انتخابی تعیین می نمایید و گزینه بقلی آن تنظیمات را پاک می نماید .

Slice : به کمک این ابزار می توانید تصویر را برش و به واحدهای مختلف تقسیم کنید با فعال کردن این ابزار پارامترهای در Option Bar ظاهر می شود که مربوط به نوع ثابت کردن و نوع اندازه محل برش می باشند اگر بر روی همین گزینه راست کلیک کنید یک گزینه دیگر نیز ظاهر خواهد شد به نام Slice Select tool که به کمک این ابزار می توان مناطق برش داده شد ه را ویرایش کنید یعنی تغییر اندازه داده و یا مکان آن را تغییر دهید .

Healine : به کمک این ابزار می توانید یک قسمت را روی قسمت دیگر     کنید با گرفتن کلید Alt وکلید نمودن در قسمت مورد نظر آن قسمت را ترمیم و شفا می بخشید با زدن این گزینه در قسمت Option Bar پارامترهایی ظاهر می شود که در زیر آنها را توضیح خواهم داد .

Brush : در این قسمت می توانید اندازه قلم ونوع محوی و شکل آن را تغییر دهید .

mode : در این قسمت  می توانید مد مورد نظر را تغییر دهید که به صورت پیش فرض بر روی Normal است . در مورد مد مفصل صحبت می کنیم .

Source : در این قسمت دو گزینه وجود دارد ۱ ) Sample این از نمونه گرفته شد که توسط کلید Alt گرفتید استفاده می کند Pattern این گزینه از Pattern  ها استفاده می کند Pattern ها تصاویر ( texture ) هایی هستند که می توان آنها را برای تصویر استفاده نمود و می توان به

عنوان سر قلم نیز از آنها استفاده کرد.

Brush : به کمک این گزینه یک قلم در دست شما می باشد که به کمک آن می توانید در صحنه خطوط را بکشید زماین که این گزینه را می زنید در Option Bar پارامترهایی ظاهر می شود که با همه آنها آشنا خواهید شد :

Brush : در این قسمت سر قلم مورد نظر را می توانید تعیین نمایید .

mode : این قسمت توضیح داده می شود .

opacity: به کمک این فیلد عددی می توانید میزان غلظت خطی را که می کشید را تنظیم کنید .

Flow : به کمک این پارامتر می توانید توالی دایره قرار گرفته در یک خط را زیاد و یا کم کنید.

با راست کلیک کردن بر روی گزینه Brush یک ابزار دیگر نیز مشاهده می شود . این ابزار که Pencil یا مداد نام دارد برای کشیدن خطوط مداد نرم می باشد. پارامترهای آن مانند پارامترهای گزینه قبل می باشد .

ابزار بعد ابزار Stamp می باشد این ابزار همان گونه که از نامش پیداست برای مهر کوبی تصویر می باشد . در این ابزار نیز در قسمت Option Bar تغییر حاصل نشده و در قبل به آنها پرداخته شده است از این ابزار برای رتوش کردن و نمونه برداری استفاده می شود با گرفتن کلید Alt و کلیک کردن در صحنه نمونه برداشته خواهد شد . و هر جا کلیک کنید نمونه پیاده می شود .

با راست کلیک کردن بر روی Stamp یک گزینه دیگر به نام Pattern stamp tool آشکار می شود این Stamp از Pattern  ها برای نمونه استفاده می شود . در قبل در رابطه با Pattern  ها توضیح داده شد .

History Brush : به کمک این ابزار می توانید تاریخچه یک تصویر در صحنه را دوباره زنده نمایید یعنی شما به کمک یک ابزار بر روی عکس تغییراتی را اعمال نمودید ولی نمی خواهید تمام آن تغییرات را ازبین ببرد آن وقت است که از این ابزار استفاده می کنیم به کمک این ابزار می توان یک قسمت از عملیات انجام شده را لغو نمود. قسمت Option Bar نیز تغییر پیدا نکرده است

Art History Brush : به کمک این گزینه فعالیت های History Brush را دارید با این تفاوت که یک سر قلم های خاص را دارا می باشد و تصاویر هنری را خلق می نماید .

در قسمت Option Bar تغییراتی حاصل شده است که به تغییرات آن خواهیم پرداخت .

Style : در این قسمت شما می توانید نوع سر قلم را تغییر دهید و مدل آن را تغییر دهید .

Area : به کمک این فیلد عددی می توانید فضایی که می خواهید را ویرایش کنید بزرگ و کوچک کنید .

Eraser : این گزینه یک پاکن را در اختیار شما قرار می دهد و. زمانی که این گزینه را فعال می کنید در Option Bar پارامترهایی ظاهر می شود که در زیر آنها را توضیح خواهیم داد البته زمانی که یک قسمت را پاک می کنید رنگ پس زمینه نمایان می شود . یعنی رنگی که برای پس زمینه یا همان ( Back ground ) تعیین می نمایید

Brush  : در این قسمت سر قلم پاکن خود را انتخاب می نمایید .

mode : در این منوی کرکره ای نوع مدل و مد پاکن را تعیین می کنید که به صورتBrush یعنی قلم باشد یا penccel یعنی مدادی باشد و Block به صورت انسداد دار باشد .

Opacity : به کمک این فیلد عددی می توانید میزان غلظت پاک کردن را تعیین نمایید .

Flow : میزان توالی پاک کردن پاک کن یا اشکال قرار گرفته در کنار هم باشد . هر چه میزان Flow بیشتر باشد تعداد قرار گیری سر قلم ها در کنار هم بیشتر می شود و فاصله آنها کم می شود .

Erase to History : اگر این گزینه را فعال نمایید از پاکن می توانید به عنوان برگرداننده عملیات تا حالا انجام دادید استفاده نمایید یعنی با رفتن بر روی قسمت های پاک شده توسط پاکن آنها را برگردانید.

با راست کلیک کردن بر روی گزینه Eraser دو گزینه دیگر نیز ظاهر می شوند. که در زیر آنها را توضیح خواهیم داد.

Back ground Eraser tool : به کمک این ابزار می توانید تمام یک قسمت را پاک نمایید حتی رنگ پس زمینه و تصویر را به صورت Transparent نمایید یعنی آن را داراینمایی نمایید

magic Eraser tool : به کمک این گزینه می توانید یک قسمت که از نظر طیف رنگی در یک محدود از نظر درصد باشند را پاک نمایید . البته Option Bar این گزینه مانند گزینه magic wand می باشد که توضیح داده شده است .

Gradient tool : این ابزار از مهم ترین ابزارهای موجود در نرم افزار می باشد به کمک این ابزار می توانید یک تخته رنگ رنگ که کتشکل از طیف ها مختلف رنگی است داشته باشید که به صورت نرم و آرام در یکدیگر آمیخته شده است . در واقع این ابزار به خاطر در آمیخته کردن رنگ ها به صورت نرم و در طیف های گوناگون محبوبیت پیدا کرده است . با فعال کردن این گزینه در قسمت Option Bar پارامترهایی ظاهر می شوند . که در زیر مفصل به آنها خواهیم پرداخت .

Oradinet Editor : این گزینه همانطور که از نامش پیداست برای ویرایش رنگها و مدل  های مختلف می باشد در قسمت Present مدل ها و رنگ هایی از قبل به صورت پیش فرض وجود دارد . Gradinet type : در این قسمت می توانید دونوع ( Noise ) پر از اختلال و شلوغ یا

( Solid ) به صورت یک پارچه و نرم باشد.

Smoothness : در این قسمت می توانید میزان نرمی رنگ خود را تعین نمایید در زیر همین گزینه قسمتی وجود دارد برای انتخاب رنگ ها و همچنین اضافه نمودن کلیدهای ریگی بر روی جریان طیف رنگی

با کلیک کردن بر روی طیف رنگی یک کلید دیگر ایجاد می شود که با دو بار کلیک کردن پشت هم بر روی آن کلید پنجره color Picker باز می شود و می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

زمانی بر روی یک کلید رنگی کلیک می کنید در قسمت Stops چند گزینه فعال می گردد که کلیدهای بالای برای دو گزینه اول و کلیدهای پایینی برای دو گزینه دوم می باشند .

بعد از گزینه Gradient Editor به پنج گزینه برای تعیین کردن مدل و نوع رنگ دهی می رسیم . که در زیر آنها را توضیح خواهم داد .

Liner Gradient : به کمک این گزینه می توانید به صورت خطی رنگ خود را در صحنه پخش نمایید .

Radial Gradient : به کمک این فرمان می توانید یک طیف رنگی دایره وارد داشته باشید یعنی رنگ اول از مرکز و رنگ دوم رو به خارج می رود .

Angle Gradient : به کمک این گزینه یک طیف رنگی گوشه دار و تیز را خواهید داشت .

Reflected Gradient : به کمک این گزینه می توانید طیف رنگی را داشته باشید که فرم بازتاب نور یا رفلکت را دارا می باشد. یعنی یک رنگ در وسط رنگ دیگر در دو طرف رنگ اول می باشد.

Diamond Gradient : به کمک این گزینه می توانید طیف رنگی به شکل الماس داشته باشید .

گزینه بعد در Option Bar منوی کرکره ای Opacity و mode می باشد که در رابطه با دروس قبل توضیحات سطحی داده شده است .

ابزار بعد در نوار ابزار گزینه Paint Bucket می باشد این ابزار یک سطل رنگ می باشد که به صورت Pattern باشد که در دروس قبل توضیح داده شد یا به صورت Fore ground باشد که به صورت یک تکه مناطق تقریبا” از نظر طیف رنگی یکی باشند را رنگ می کند .

Tolerance : در این قسمت میزان درصد رنگ شدن طیف های رنگی را تنظیم می کنید .

ابزار بعدی در جعبه ابزار گزینه Blur می باشد به کمک این ابزار می توانید یک قسمت را محو نمایید . به کمک فیلد عددی Strength می توانید قدرت محو کردن را زیاد یا کم نمایید .

با راست کلیک کردن بر روی همین گزینه دو گزینه دیگر نیز ظاهر می شوند که در زیر با ‌آنها آشنا خواهیم شد.

Sharpen tool  : به کمک این ابزار می توانید یک قسمت محو را تیز وsharp نمایید و از آن حالت محو یا ( Blur ) در بیاورید . این گزینه نیز Option Bar  مثل گزینه Blur می باشد .

Smudge : به وسیله این ابزار می توان یک قسمت از تصویر را گرفته و آن را کشید پارامترهای موجود در Option Bar نیز در این گزینه تغییر نکرده است .

ابزار بعدی در جعبه ابزار گزینه Dodge می باشد به کمک این گزینه می توان یک قسمت از تصویر را روشن نمود یعنی با رفتن بر روی قسمت مورد نظر و کلیک کردن آن قسمت از نظر روشنایی روشن تر می شود . با راست کلیک کردن بر روی این ابزار چند ابزار دیگر نیز ظاهر می شود. که به ترتیب زیر می باشد .

Burn tool : این ابزار تصویر را به خلاف Dodge تیز می سازد یعنی دارای کنتراست می کند به کمک پارامتر Exposure میزان شدت عملکرد ابزار را تعیین می نمایید .

Sponge : به کمک این ابزار می توان دو حالت ایجاد نمود ۱ ) شی را از رنگ فاقد کنیم ۲) شی را از رنگ اشباع کنیم . این دو حالت را می توان از منوی کرکره ای mode تعیین نموده و همچنین به کمک پارامتر Flow جریان و تعداد قرار گیری سر قلم ها در کنار هم نیز تعیین می شود.

تا اینجا با اکثر ابزارها آشنا شدید در جلسات بعدی با بقیه ابزار آشنا خواهید شد .

طراحی قالب وردپرس اصلی ترین حرفه در شرکت فناوی اطلاعات آنفایو است. مهمترین دستاوردطراحی قالب وردپرس باید شناساندن نام تجاری ، معرفی خدمات و محصولات شما باشد که رسیدن به این مهم با رعایت استانداردهای جهانی طراحی سایت که شامل بهینه سازی وب سایت بر اساس الگوریتم موتورهای جستجو ، در کنار داشتن ظاهری زیبا فراهم می شود. در دنیای مجازی امروز و عصر پیشرفته ارتباطات برای صاحبان سازمان ها ، نهادهای دولتی و صاحبان مشاغل وکسب وکار آزاد داشتن یک وب سایت امری ضروری است .از مزایای داشتن سایت معرفی ، اطلاع رسانی ، بازاریابی و قابلیت های نوین تبلیغاتی میباشد .کاربران میتوانند از هر نقطه دنیا فقط با یک کلیک به شما دسترسی داشته باشند.

شرکت آنفایو خدمات طراحی سایت (طراحی وب) خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب) در نظر می گیرد. آنفایو با بهره گیری از بهتریت متخصصین حرفه ای برنامه نویسی ، داشتن تیم تخصصی طراحی سایت ، تسلط به علوم روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و مشاوره رایگان وپشتیبانی ۲۴ ساعته آمادگی خود را برای طراحی وب سایت های دولتی ، سازمانی ، شرکتی وشخصی با تلفیق هنر گرافیک دیجیتالی و جدیدترین تکنیک های برنامه ویسی اعلام میدارد .افزایش آمار ، دسترسی ساده کاربران و سرعت وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس آنفایو بسپارید.