آیا شما میخواهید یک اطلاعیه مدیریتی در قالب ورد پرس اضافه کنید؟

اطلاعیه مدیریتی برای هسته ورد پرس  و تم ها و هشدارها  مورد استفاده قرار میگیرد  در این مقاله ما به شما نحوه انجام این کار را آموزش می دهیم.

چرا و چه زمانی از  محیط مدیریتی در قالب ورد پرس استفاده میکنیم؟

قالب ورد پرس از محیط اطلاعیه مدیریتی برای هشدار دادن خطا ها و پیام ها به کاربران خود استفاده می کند.

اطلاعیه مدیریتی در قالب وردپرس

اطلاعیه مدیریتی در قالب وردپرس

مالکان شخصی سایت، نویسندگان پلاگین، و توسعه دهندگان موضوع همچنین می توانید از اطلاعیه مدیریتیمحیط مدیریت استفاده کنند.

اگر شما در حال کار در یک وب سایت برای مشتری هستید که با طراحی قالب وردپرس آشنا نیست. شما می توانید اطلاعیه مدیریتی محیط مدیریت برای نمایش اطلاعات مفید در سراسر بخش مدیریت وردپرس خود اضافه کنید. اطلاعیه مدیریتیسفارشی مدیریت نیز می تواند مفید باشد اگر شما یک سایت چند نویسنده وردپرس را اجرا می کنید. شما می توانید اطلاعیه مدیریتی برای هدایت نویسندگان جدید اضافه کنید با این حال، توصیه می کنیم با دقت از اطلاعیه مدیریتیمحیط مدیریت استفاده کنید چون می توان برای آنها واقعا آزار دهنده باشد و ممکن است تجربه وردپرس برای کاربران خود را خراب کند. با این حال، اجازه دهید ببینیم چگونه شما می توانید خود اطلاعیه مدیریتیسفارشی خود را در قالب ورد پرس اضافه کنید.

روش 1: اضافه کردن اطلاعیه مدیریتی سفارشی در قالب ورد پرس به صورت دستی

این روش نیاز شما به اضافه کردن کد به سایت خود در قالب ورد پرس دارید.اگر شما قبلا این کار را انجام نداده اید ما به شما نحوه ی انجام این کار را می آموزیم. ابتدا شما نیاز به اضافه کردن این کد به فایل functions.php در قالب ورد پرس خود دارید.

function general_admin_notice(){
global $pagenow;
if ( $pagenow == 'options-general.php' ) {
echo '<div class="notice notice-warning is-dismissible">
<p>This notice appears on the settings page.</p>
</div>';
}
}
add_action('admin_notices', 'general_admin_notice');

این کد یک اخطار در صفحه تنظیمات با حاشیه زرد رنگ و یک دکمه برای بستن اطلاع می دهد. به این صورت در سایت نمایش داده می شود.

اطلاعیه مدیریتی

اطلاعیه مدیریتی

اگر شما کد را مطالعه کنید ، متوجه خواهید شد که ما متغیر  pagenow $ را برای تشخیص صفحه جاری استفاده کرده ایم.

با جرای کد زیر:

function author_admin_notice(){
global $pagenow;
if ( $pagenow == 'index.php' ) {
$user = wp_get_current_user();
if ( in_array( 'author', (array) $user->roles ) ) {
echo '<div class="notice notice-info is-dismissible">
<p>Click on <a href="edit.php">Posts</a> to start writing.</p>
</div>';
}
}
}
add_action('admin_notices', 'author_admin_notice');</pre>

نتیجه مشاهده شده در وب سایت چنین است:

اطلاعیه مدیریتی

اطلاعیه مدیریتی

روش 2: اضافه کردن اطلاعیه مدیریتیبا استفاده از یک پلاگین وردپرس

این روش آسان تر است چون نیازی به اضافه کردن کد ندارد.اولین چیزی که شما باید انجام دهید  نصب و فعال شدن پلاگین KJM مدیریت است. برای اطلاعات بیشتر، گام توسط راهنمای قدم در مورد چگونگی نصب یک پلاگین وردپرس را ببینید.
پس از فعال سازی، شما نیاز به بازدید تنظیمات »KJM محیط مدیریت دارید.

3

اول، شما نیاز به بررسی گزینه ای برای فعال شده KJM مدیریت است. گزینه دوم افزودن یک نوع پست سفارشی که در آن شما می توانید محیط مدیریتی خود را سفارشی کنید.این پلاگین همچنین اجازه می دهد به شما که به کاربران ثبت نام شده یک پیامک ارسال کنید و یا یک ایمیل بزنید  زمانی که شما یک اطلاع جدید منتشر می کنید.

شما همچنین می توانید به کاربران برای پاسخگویی به نظرات را از  کادر کنار “اجازه ارسال نظر گزینه”فعال کنید.فراموش نکنید دکمه ثبت تغییرات را فشار دهید.

اکنون اولین اطلاعیه مدیریتی را ایجاد کنید.

به صفحه  Notices بروید و گزینه ADD Notices رابزنید.

4

کار خود را با اضافه کردن یک عنوان شروع کنید.سپس یک اخطار واقعی در پست خود قرار دهید.سپس شما نیاز به تعیین نقش کاربر دارید.

.5

هنگامی که کار شما به پایان رسید بر روی دکمه انتشار کلیک کنید.

6

7

اطلاعیه KJM محیط مدیریت اجازه می دهد تا شما  مدیریت اطلاعیه مدیریتی سفارشی خود را بدون نوشتن کد انجام دهید.

آنفایو مرجع مقالات تخصصی در طراحی قالب وردپرس

مشاهده بیشتر مقالات طراحی قالب وردپرس در http://on5.ir

 

دیدگاه ها بسته شده اند.