مدیریت صفحات در وردپرس

مدیریت صفحات

اغلب کاربران به طور عمده  از صفحات برای ساخت سایت های وردپرس خود استفاده میکنند. در این مقاله، ما به شما مدیریت صفحات در وردپرس با استفاده از صفحه مدیریت پیشرفته را نشان میدهیم.
اولین چیزی که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Advanced Page Manager است. این پلاگین  در خارج از جعبه کار میکند و هیچ تنظیمات را برای شما درپیکربندی وجود ندارد.

افزونه Advanced Page Manager در وردپرس

افزونه Advanced Page Manager

افزونه Advanced Page Manager به طور پیش فرض صفحه را قوی تر برای سایت های با تعداد زیادی از صفحات میکند. این پلاگین از یک رابط کاربر مبتنی بر آژاکس برای انجام وظایف مدیریت صفحه بدون بارگذاری مجدد صفحه استفاده میکند.
این پلاگین اجازه انجام عملیات مختلف بدون بارگذاری مجدد صفحه را میدهد.

استفاده از افزونه Advanced Page Manager

افزونه Advanced Page Manager

همچنین  به جای اضافه کردن دکمه New را که در حال حاضر در بالای صفحه نمایش وجود دارد اضافه کردن دکمه جدید در کنار هر صفحه را امکان پذیر میکند. با کلیک بر روی دکمه اجازه می دهد تا شما  یک صفحه جدید درست قبل از، پس از، و یا به عنوان یک زیرصفحه از یک صفحه خاص اضافه کنید.

تنظیمات پلاگین Advanced Page Manager

پلاگین Advanced Page Manager

امیدواریم این مقاله به شما در مدیریت صفحات در وردپرس با استفاده از صفحه مدیریت پیشرفته  کمک کرده باشد.برای مشاهده مقالات بیشتر درباره ی طراحی قالب وردپرس به https://www.on5.ir مراجعه کنید.

آنفایو مرجع مقالات تخصصی طراحی قالب وردپرس

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --