پلاگین ایجاد تقویم در وردپرس

پلاگین ایجاد تقویم

آیا شما به دنبال یک پلاگین تقویم برای طراحی قالب وردپرس خود هستید؟ بسیاری از پلاگین های تقویم برای طراحی قالب وردپرس با مجموعه ای متفاوت از ویژگی های و قابلیت هستند.در این مقاله، ما بهترین پلاگین برای ایجاد تقویم در طراحی قالب وردپرس را به شما معرفی میکنیم.

1-All in One Event Calendar

پلا گینAll in One Event Calendar

All in One Event Calendar

All in One Events یک پلاگین قدرتمند مدیریت رویداد برای طراحی قالب وردپرس است. استفاده  از این رابط کاربری بصری فوق العاده آسان است. شما به راحتی می توانید وقایع را به دسته و یا برچسب ها اضافه کنید، شما همچنین می توانید مکان رویداد خود را با استفاده از نقشه های گوگل نشان دهید

 

2-The Events Calendar

پلاگین The Events Calendar

The Events Calendar

یکی دیگر از سیستم مدیریت رویداد قدرتمند برای طراحی قالب وردپرس خود پلاگین The Events Calendar است. برای استفاده بسیار آسان است و از ویژگی های غنی این پلاگین رابط کاربری زیبایی است که به بخش مدیریت وردپرس شما اضافه میکند.
The Events Calendar به شما اجازه می دهد تا به راحتی وقایع خود را اضافه کنید و مدیریت سازمان و سالن ها را انجام دهید. شما می توانید از نقشه های گوگل برای نشان دادن مکان های  برگزاری خود استفاده کنید. صفحه تنظیمات پلاگین به شما کنترل کامل  برای مدیریت رویدادها و تقویم را می دهد

3-My Calendar

پلاگین My Calendar

My Calendar

My calender یکی دیگر از پلاگین های مدیریت رویداد رایگان و قدرتمند برای طراحی قالب وردپرس است.
این یک پلاگین قابل تنظیم با صفحه تنظیمات گسترده است. شما می توانید تقریبا هر جنبه ای از  تقویم خود را بر روی داشبورد سایت خود نمایش داده و آن  را کنترل کنید.

4-Google Calendar Events

پلاگین Google Calendar Events

Google Calendar Events

Google Calendar Events تقویم گوگل را سایت وردپرس شما اضافه میکند.
این پلاگین همراه با مجموعه ای قدرتمند از ویژگی هایی است که شما می توانید صفحه نمایش خود را کنترل کنید. شما حتی می توانید ظاهر تقویم را با استفاده از شیوه های سفارشی  کنترل کنید.

5-Booking Calendar

پلاگین Booking Calendar

Booking Calendar

همانگونه که از نام تقویم معلوم است  رزرو یک پلاگین مدیریت ، برای طراحی قالب وردپرس است. این پلاگین اجازه می دهد به شما  یک تقویم به جلویی  وب سایت خود اضافه کنید که در آن کاربران می توانند در یک فرم ساده به ارائه درخواست رزرو خود بپردازند.

امیدواریم این مقاله به شما در بهترین پلاگین برای ایجاد تقویم در طراحی قالب وردپرس کمک کرده باشد.برای مشاهده مقالات بیشتر درباره ی طراحی قالب وردپرس به https://www.on5.ir مراجعه کنید

آنفایو مرجع مقالات تخصصی طراحی قالب وردپرس

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --