وردپرس یک پلت فرم بسیار جذاب برای ناشران ویدئو است. اضافه کردن فیلم ها در وردپرس بسیار ساده است،  با این حال، شما هنوز هم باید برای قرار دادن ویدئو در پنجره مرورگر دیگر، کپی کردن URL، و سپس آن را وارد کنید. اگر ما به شما میگوییم که چگونه میتوانیددر  کانال یوتیوب، Vimeo، Dailymotion به عنوان کتابخانه از راه دور  رسانه وردپرس خود را اضافه کنید.در این مقاله، ما شما را در اضافه کردن کتابخانه از راه دور رسانه ها در وردپرس یاری میرسانیم

اضافه کردن کتابخانه از راه دور رسانه ها در وردپرس

اضافه کردن کتابخانه از راه دور رسانه ها

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی  افزونه Remote Media Libraries است. پس از فعال سازی، شما نیاز به بازدید Media » Remote Libraries دارید سپس بر روی دکمه Add New برای اضافه کردن یک کتابخانه رسانه از راه دور کلیک کنید.

افزونه Remote Media Libraries در وردپرس

افزونه Remote Media Libraries

در صفحه کتابخانه از راه دور اضافه جدید، به سادگی  خدمات رسانه از راه دور را از منوی کشویی انتخاب کنید. در حال حاضر، شما می توانید یوتیوب، Vimeo، Dailymotion  و فلیکر به سادگی با وارد کردن ID برای کاربران خود و کلیک کردن بر روی دکمه اعتبار اضافه کنید.

برای وارد کردن رسانه ها از کتابخانه رسانه راه دور خود، به سادگی یک پست جدید ایجاد کنیدد و سپس بر روی دکمه Add رسانه کلیک کنید. بر روی صفحه نمایش آپلود رسانه ها، شما کتابخانه از راه دور خود را به عنوان یک لینک را در نوار کناری اطلاع می دهد. با کلیک بر روی لینک فایل ها از کانال یوتیوب، Vimeo، و یا حساب Dailymotion بدون ورود به وردپرس آپلود رسانه نمایش داده شود.

امیدواریم این مقاله به شما در اضافه کردن کتابخانه از راه دور رسانه ها در وردپرس کمک کرده باشد.برای مشاهده مقالات خود درباره ی طراحی قالب وردپرس به https://www.on5.ir مراجعه کنید.

آنفایو مرجع مقالات تخصصی طراحی قالب وردپرس

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --