آیا شما یک نوار کناری طولانی در صفحات وردپرس خود دارید که میخواهید آن را به چند صفحه بشکنید؟ به تازگی یکی از کاربران ما از ما یک راه حل برای این موضوع درخواست کرده است. در این مقاله،ما به شما  نحوه اضافه کردن Scrollbar به هر عنصر در وردپرس را آموزش میدهیم.

نحوه اضافه کردن Scrollbar به هر عنصر در وردپرس

اضافه کردن Scrollbar به هر عنصر

اولین چیزی که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Custom Scrollbar  است. پس از فعال سازی به سادگی به Appearance » Scrollbars برای  پیکربندی تنظیمات پلاگین بروید.

افزونه Custom Scrollbar در وردپرس

افزونه Custom Scrollbar

شما نیاز به ارائه یک نام برای اسکرول خود دارید. این پلاگین به شما اجازه اضافه پیمایش های متعدد را میدهد، بنابراین اضافه کردن یک نام به شما کمک خواهد اسکرول سفارشی خود را در بخش مدیریت به راحتی پیدا کنید
مورد بعدی در تنظیمات هدف عنصر انتخاب شده است. این کلاس یا ID عنصر وب است که شما می خواهید به هدف قرار دهید. شما می توانید شناسه یا کلاس از هر عنصر با راست کلیک کردن بر روی عنصر در مرورگر Chrome خود را پیدا کنید .

افزونه Custom Scrollbar

تنظیمات افزونه Custom Scrollbar

همانطور که شما می توانید در تصویر  ببینید، عنصر ما می خواهیم با bwp_gallery کلاس CSS است.
پس از وارد کردن انتخاب هدف، شما می توانید ارتفاع و عرض منطقه اسکرول سفارشی را انتخاب نمایید. شما همچنین می توانید موقعیت و تم برای اسکرول را انتخاب نمایید.
هنگامی که کار شما انجام می شود، به سادگی بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.
شما هم اکنون می توانید در وب سایت خود اسکرول ساخته شده را ببینید شما می توانید این  روند را برای ایجاد یک اسکرول سفارشی دیگر با کلیک کردن بر روی دکمه Add  تکرار کنید.

نمایش اسکرول در سایت وردپرس

نمایش اسکرول در سایت

امیدواریم این مقاله به شما در نحوه اضافه کردن Scrollbar به هر عنصر در وردپرس کمک کرده باشد.برای مشاهده مقالات بیشتر درباره ی طراحی قالب وردپرس به https://www.on5.ir مراجعه کنید

آنفایو مرجع مقالات تخصصی طراحی قالب وردپرس

 

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --