تم های کودک به شما اجازه  ایجاد تغییرات و سفارشی کردن تم وردپرس خود  بدون ویرایش تم اصلی را میدهد.همچنین اجازه می دهد تا شما ادامه به روز رسانی تم بدون از دست دادن تغییرات خود را انجام دهید. به تازگی یکی از خوانندگان ما از ما خواسته چگونه در مورد استفاده از تم کودک خود در وب دیگر را بگوییم . در این مقاله، ما به شما نشان دهیم که چگونه شما می توانید تم کودک خود را در یک سایت دیگر با طراحی قالب وردپرس استفاده کنید.

 استفاده از تم کودک  در سایت وردپرس

استفاده از تم کودک

 

تم های کودک بی خطر ترین راه برای سفارشی کردن و ایجاد تغییرات به تم وردپرس است.
تم های کودک کاملا قابل حمل هستند، و شما می توانید آن را به عنوان تم در بسیاری از سایت های دیگر استفاده کنید. شما می توانید آنها را دانلود و بر روی یک سایت دیگر با وردپرس نصب کنید.
در ابتدا یک نسخه پشتیبان از هر دو سایت تهیه کنید.
حرکت یک تم وردپرس کودک

اولین کاری که باید انجام دهید  اتصال به وب سایت خود را با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP و فهرست به / فایل wp-content / themes در دایرکتوری است. بعدی، دانلود هر دو تم کودک خودو پوشه موضوع والد در کامپیوترتان است

حرکت یک تم وردپرس کودک در وردپرس

حرکت یک تم وردپرس کودک

گام بعدی  اتصال به سایت وردپرسی است که در آن شما می خواهید برای نصب تم کودک خود را با استفاده از سرویس گیرنده FTP. فهرست به / فایل wp-content / themes در / دایرکتوری است.و سپس فایل تم کودک و والد را آپلود کنید.
در حال حاضر به بخش مدیریت سایت Appearance » Themes برای نصب تم کودک بروید.

نصب تم کودک در وردپرس

نصب تم کودک

بر روی دکمه پیش نمایش زنده تحت موضوع کودک را کلیک کنید تا مطمئن شوید همه چیز به خوبی انجام شده است هنگامی که شما راضی بودید شما با خیال راحت می توانید موضوع کودک در سایت وردپرس جدید خود را فعال کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در  استفاده از تم کودک در یکی دیگر از سایت های وردپرس کمک کرده باشد.برای مشاهده مقالات بیشتر درباره ی طراحی قالب وردپرس به https://www.on5.ir مراجعه کنید

آنفایو مرجع مقالات تخصصی طراحی قالب وردپرس

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --