NOFOLLOW کردن تمام لینک های خارجی در وردپرس

NOFOLLOW کردن لینک های خارجی

آیا شما می خواهید لینک های خارجی در سایت وردپرس خود را NOFOLLOW کنید؟ در حالی که شما به راحتی می توانید تگ nofollow را به لینک های فردی اضافه کنید می توان این کار را برای لینک های خارجی اضافه کنید.

چرا و چه زمانی شما نیاز به NOFOLLOW کردن تمام لینک های خارجی دارید

موتورهای جستجو به عنوان یک سیگنال رتبه بندی برای URL مرتبط و دامنه لینک ها را  در نظر میگیرند. هنگامی که شما به یک سایت خارجی لینک کنید، شما در حال عبور لینک خود به آن سایت هستید

به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان جستجوگرها توصیه میکنند از ویژگی nofollow استفاده کنید.
به عنوان مثال یک لینک با ویژگی nofollow:
<a href=”http://example.com” rel=”nofollow”>Example Website</a>
به طور پیش فرض، وردپرس اجازه نمی دهد که شما را به طور خودکار nofollow به لینک های خارجی اضافه کنید. شما باید به صورت دستی این  را به لینک های خروجی به سایت های خارجی اضافه کنید.
یک راه ساده تر  استفاده از عنوان و nofollow برای لینک پلاگین است. این پلاگین یک قسمت  عنوان و یک چک باکس NOFOLLOW در پنجره درج پیوند اضافه می کند.

چک باکس NOFOLLOW در وردپرس

چک باکس NOFOLLOW

اما اگر شما یک سایت چند نویسنده دارید، سپس  ممکن است نویسندگان شما  فراموش کنند که جعبه برای برخی از لینک های خارجی را بررسی کنند.
با این حال، بیایید ببینید که چگونه شما می توانید nofollow به تمام لینک های خارجی در وردپرس بدون نیاز به هیچ ورودی کاربر اضافه کنید.
اضافه کردن nofollow به تمام لینک های خارجی در وردپرس

اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که نصب و فعال سازی افزونه External Links  است. پس از فعال سازی، شما نیاز به بازدید از صفحهSettings » External Links برای پیکربندی تنظیمات پلاگین دارید.

پلاگین NOFOLLOW در وردپرس

پلاگین NOFOLLOW

اولین گزینه در تنظیمات پلاگین اعمال nofollow به سطح جهان است. شما می توانید آن بدون کنترل نگه دارید
به پایین بروید کمی  “اضافه کردن nofollow به” را با کلیک روی چک باکس در کنار آن انتخاب کنید. این گزینه nofollow  را به تمام لینک های خارجی در پست وردپرس و صفحات اضافه کنید.

شما می توانید nofollow به لینک ها در ویدجت متن وردپرس اضافه کنید.

تنظیمات پلاگین NOFOLLOW

تنظیمات پلاگین NOFOLLOW

امیدواریم این مقاله به شما در NOFOLLOW کردن تمام لینک های خارجی در وردپرس کمک کرده باشد.برای مشاهده مقالات بیشتر درباره ی طراحی قالب وردپرس به https://www.on5.ir مراجعه نمایید

آنفایو مرجع مقالات تخصصی طراحی قالب وردپرس

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --