نمایش کد در سایت وردپرس

نمایش کد در سایت

آیا شما نیاز به انتشار پست هایی با درج قطعه کد در سایت وردپرس خود دارید؟ به طور پیش فرض، نشان دادن کد در سایت وردپرس خود  آسان نیست. به دلایل امنیتی وردپرس قرار دادن هر گونه کد خام اضافه شده به پست، ویدجت ها، و یا نظرات را فیلتر کرده است.در این مقاله، ما به شما نشان دهیم که چگونه به راحتی میتوان در سایت وردپرس خود کد قرار داد.
در ابتدا شما نیاز به نصب و فعال سازی افزونه Synatx Highlighter Evolved است. پس از فعال سازی، شما نیاز به بازدید Settings » Syntax Highlighter برای پیکربندی تنظیمات پلاگین موردنظر دارید.

نمایش کدها در سایت وردپرس

نمایش کدها در سایت

تنظیمات پلاگین برای بسیاری از وب سایت کار می کند. با این حال، شما باید تمام تنظیمات را بررسی کنید و تغییرات را در صورت لزوم ایجاد کنید. هنگامی که شما انجام می شود، به سادگی بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.
با استفاده از یک کد کوتاه ساده برای نمایش کدها در پست های وردپرس می توان استفاده کرد. برای هر زبان شما نیاز به اضافه کردن یک کد دارید .
برای php شما کد خود را مانند این بسته بندی کنید:

 

قرار دادن کد زیر در سایت وردپرس

 

 


کد مانند زیر در سایت نمایش داده میشود:

<pre><?php
echo "Hello World";
?>

برای CSS شما از کد زیر استفاده کنید:

 

 


 

 

 

کد در سایت مانند زیر نمایش داده میشود:

<pre>.entry-title { 
font-family:"Open Sans", arial, sans-serif;
font-size:16px;
color:#272727; 
}

امیدواریم این مقاله به شما در نمایش کد در پست های سایت وردپرس کمک کرده باشد.برای مشاهده مقالات بیشتر درباره ی طراحی قالب وردپرس به https://www.on5.ir مراجعه نمایید.

آنفایو مرجع مقالات تخصصی طراحی قالب وردپرس

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --