در  این آموزش قصد نحوه راه اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین در وب سایت های مشتریان شرکت طراحی وب سایت آنفایو را داریم.

جهت رفاه حال مشتریان عزیز شرکت طراحی وب سایت آنفایو ویدیویی نیز طراحی شده است که کلیه مراحل آموزش این مطلب بصورت کاملا عملی و با جزئیات بسیار بیشتر نمایش داده خواهد شد.

سیستم پشتیبانی آنلاین وب سایت

سیستم پشتیبانی آنلاین وب سایت

۱- در ابتدا نرم افزار لایو زیبا را از وب سایت لایو زیلا دانلود و سپس نصب کنید.

پس از نصب ۲ آیکن با نام های livezilla client و livezilla server admin در دسکتاپ شما ظاهر خواهد شد. گزینه اول جهت وارد شدن به سیستم پاسخگویی به کاربران وب سایت است و گزینه دوم جهت اتصال نرم افزار به سرور سیستم پشتیبانی وب سایت. البته قابل به ذکر است توسط گزینه livezilla server admin میتوان کاربران پاسخگو و سرور ها را بطور کامل مدیریت کرد.

در ابتدا باید سرور سیستم پشتیبانی وب سایتتان که توسط شرکت طراحی وب سایت آنفایو در سایت شما پیاده سازی شده است را در نرم افزار تعریف نمایید.

۲- آیکن livezilla server admin را اجرا کرده سپس از گزینه های موجود server profile را انتخاب کرده و گزینه تایید را انتخاب نمایید.

۳- گزینه new را انتخاب کرده سپس فیلد های مورد نظر را پر نمایید.

profile name: سیستم پشتیبانی آنلاین وب سایت

port: 80

live zilla server url:آدرس وب سایت/livezilla

۴- سپس از تب advance گزینه save login را فعال نموده سپس نام کاربری و رمز عبوری که از شرکت طراحی وب سایت آنفایو دریافت کردید را وارد نمایید.

۵- پنجره ها را با زدن کماکان دکمه ok ببندید و در نهایت livezilla client را اجرا کرده سپس با انتخاب پروفایل سایت خودتان لوگین کرده و وارد نرم افزار شوید.

اگر تمام مراحل را درست انجام داده باشید با وارد شدن به نرم افزار آماده پاسخگویی به کاربران وب سایتتان خواهید بود.

در غیر این صورت از مرحله شماره ۳ دوباره موارد را با دقت انجام دهید.

در صورتی که باز هم با راه اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین وب سایت تان مشکل داشتید با پشتیبانی وب سایت آنفایو تماس بگیرید تا در اولین فرصت مشکل شما برطرف شود.

وب سایت طراحی قالب وردپرس آنفایو به شما پیشنهاد میکند که حتما ویدیو این آموزش را هم مشاهده نمایید.مسلما آموزش های این ویدیو با جزئیات بیشتری خواهدبود.

در ادامه با آموزش های طراحی وب سایت و قالب وردپرس آنفایو همراه باشید.

موفق باشید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --