در این بخش به نقش واهمیت مخاطب در سئو وبهینه سازی سایت میپردازیم .. در دنیای مدرن وتجاری امروزمگر میشود کار بازاریابی کرد و نقش و اهمیت مخاطب را در نظر نگرفت.سئو در واقع اهمیت خود را مدیون همین موضوع است، شما هیچ رسانه ای را پیدا نخواهید کرد که از طریق آن بتوانید برای مخاطب محصول یا خدمات خود دقیقا در زمانی که تصمیم به خرید گرفته است تبلیغ کنید… تنها رسانه ای که چنین امکانی را برای شما مهیا کرده است گوگل است. گوگل به شما اجازه می دهد که برای مخاطبین خود در زمانی تبلیغ کنید که تصمیم دارند در مورد کالا / محصولات شما تحقیق کنند و یا اقدام به خرید نمایند. اگر رسانه دیگری می شناسید که به صورت هدفمند بتوان چنین کاری در آن انجام داد خوشحال میشوم آن را به من معرفی کنید.

اهمیت سئو دقیقا همین است، به عنوان مثال اگر من در زمینه فروش هاست فعالیت می کنم، بهترین روشی که می توانم تبلیغات موثر و هدفمند داشته باشم این است که به ازا عبارات مرتبط با زمینه فعالیت خود در نتایج موتور جستجو رتبه مناسبی را کسب کنم. با اندازه گیری میزان ROI یا شاخص بازگشت سرمایه گذاری به ازا تبلیغات مختلف می توان به اهمیت این موضوع پی برد.بنابراین سئوفرآیندی است که ما از طریق آن می توانیم با مخاطبین سایت خود ارتباط برقرار کرده و فروش محصولات خود را افزایش دهیم. پر واضح است که تعداد مخاطبین هر سایت بسته به موضوع فعالیت آن متفاوت است به عنوان مثال یک سایت تجاری هرگز و تحت هیچ شرایطی نمی تواند بازدیدی به اندازه یک سایت سرگرمی داشته باشد.متاسفانه برخی از مدیران سایت ها این نکته را در نظر نمی گیرند و تصور آنها از سئو افزایش بازدید سایت است! گرچه بهبود سئو سایت می تواند تاثیر بسیار زیادی بر بازدید آن بگذارد، بخصوص اگر طیف مخاطبین سایت طیف گسترده ای باشد اما در صورتی که تعداد مخاطبین شما محدود باشد قطعا نباید از گوگل و یا هر موتور جستجوی دیگری توقع افزایش بازدید داشته باشید، اما قطعا می توانید از سئو توقع افزایش فروش محصولات خود را داشته باشید البته به شرطی که از اصول اعتماد سازی در سایت خود استفاده کنید.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

انتخاب کلمات کلیدی اولین و مهمترین قدم در سئو است، کلمات کلیدی را برای سایت خود انتخاب کنید که کاملا مرتبط با مخاطبین شما هستند، انتخاب کلمات کلیدی که جستجوی بالایی دارند و ارتباطی به موضوع فعالیت سایت شما ندارند کمک زیادی به سایت شما نخواهد کرد. با در نظر گرفتن میزان نرخ پرش از روی سایتی که دارید و بررسی آمار کلمات کلیدی می توانید میزان مرتبط بودن کلمه کلیدی با موضوع سایت خود را بررسی کنید.

از سئو انتظار معجزه نداشته باشیم

در نظر داشته باشید که بهینه سازی سایت و سئو همه چیز نیست. سئو به شما کمک می کند که مخاطب را به سمت سایت خود هدایت کنید اما قطعا باید برای مراحل بعدی نیز برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و بتوانید مخاطب را در سایت خود جذب کرده و اعتمادسازی لازم را در سایت خود انجام دهید، پس از این مرحله می توانید امیدوار باشید که مخاطب با شما تماس خواهد گرفت و در صورتی که بتوانید محصول / خدمات مناسبی را ارائه دهید می توانید او را به مشتری خود تبدیل کنید.

سئو یعنی افزایش بازدید سایت

بسیاری از افراد برای افزایش بازدید سایت خود به دنبال سئو هستند، گرچه سئو تاثیر مناسبی بر روی افزایش بازدید می گذارد اما در صورتی که هدف شما تنها گرفتن بازدید برای سایتتان است سئو گزینه مناسبی نیست. سئو بازدیدکننده هدفمند را به سمت سایت شما هدایت می کند، همانطور که گفتم شاید هیچ رسانه دیگری چنین قدرتی نداشته باشد اما برای گرفتن بازدید می توانید از روش های ارزان تری هم استفاده کنید.

البته این موضوع را همیشه درنظر داشته باشید که هر بازدیدکننده ای ارزش ندارد و بالابردن بازدید سایت از روش هایی مانند تبلیغات بنری، گرفتن پاپ آپ و… کمکی به سوددهی و رشد سایت شما نخواهد کرد. مگر اینکه برای هر نوع بازدیدکننده ای برنامه ای مشخص داشته باشید. لذا برای موفقیت به جای افزایش بازدید سایت باید به دنبال افزایش بازدیدکننده موثر باشید که در این حالت سئو بهترین گزینه است.

نتیجه گیری

می توان موضوع را از منظر دیگری نگاه کرد، سئو یعنی در نظر گرفتن رفتار مخاطب! به بیان ساده تر برای اینکه کسب و کار موفقی ایجاد کنید باید بتوانید رفتارها و نیازهای مخاطبین خود را شناسائی کنید، تحلیل کنید که مخاطبین شما چه عباراتی را جستجو می کنند و سپس بر اساس نیاز مخاطبین خود محتوای مناسب تولید کنید و بر روی رنکینگ آن کار کنید. پس از این مرحله باید بتوانید سوالات مخاطبین را در سایت خود پاسخ دهید و بتوانید اعتمادسازی لازم را انجام دهید. در این حالت است که یک کسب و کار اینترنتی موفق خواهید داشت.( منبع: پایگاه خبری رهپویان)

طراحی قالب وردپرس اصلی ترین حرفه در شرکت فناوی اطلاعات آنفایو است. مهمترین دستاوردطراحی قالب وردپرس باید شناساندن نام تجاری ، معرفی خدمات و محصولات شما باشد که رسیدن به این مهم با رعایت استانداردهای جهانی طراحی سایت که شامل بهینه سازی وب سایت بر اساس الگوریتم موتورهای جستجو ، در کنار داشتن ظاهری زیبا فراهم می شود. در دنیای مجازی امروز و عصر پیشرفته ارتباطات برای صاحبان سازمان ها ، نهادهای دولتی و صاحبان مشاغل وکسب وکار آزاد داشتن یک وب سایت امری ضروری است .از مزایای داشتن سایت معرفی ، اطلاع رسانی ، بازاریابی و قابلیت های نوین تبلیغاتی میباشد .کاربران میتوانند از هر نقطه دنیا فقط با یک کلیک به شما دسترسی داشته باشند.

شرکت آنفایو خدمات طراحی سایت (طراحی وب) خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب) در نظر می گیرد. آنفایو با بهره گیری از بهتریت متخصصین حرفه ای برنامه نویسی ، داشتن تیم تخصصی طراحی سایت ، تسلط به علوم روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و مشاوره رایگان وپشتیبانی ۲۴ ساعته آمادگی خود را برای طراحی وب سایت های دولتی ، سازمانی ، شرکتی وشخصی با تلفیق هنر گرافیک دیجیتالی و جدیدترین تکنیک های برنامه ویسی اعلام میدارد .افزایش آمار ، دسترسی ساده کاربران و سرعت وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس آنفایو بسپارید.

 

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --