با سلام خدمت شما کاربران و مشتریان شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو ، خوشحالیم با آموزشی دیگر از سری  آموزش های وردپرس در خدمت شما کاربران و مشتریان شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو هستیم.

در قسمت قبل از سلسله آموزش های شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو افزونه ویدیو گالری – بخش اول را بررسی کردیم در این آموزش از سلسه آموزش های شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو میخواهیم افزونه ویدیو گالری را بررسی و به طور کامل معرفی کنیم.

در مقدمه بخش دوم باید یاداور بشیم که افزونه ویدیو گالری به طور خاص طراحی شده است. از طریق این افزونه می توان فیلم های موجود در  سایت یوتیوب و ویمیو را در قالب وردپرس خود نشان دهید.

افزونه ویدیو گالری وردپرس ، ۵ قالب و نمایش بسیار عالی دارد. هر یک از آنها به صورت مختلفی طراحی شده و در اختیار کاربران وردپرس قرار گرفته شذه است ، بنابراین شما می توانید هر کدام از آنها را با توجه به استایل و ظاهر قالب وردپرس خود انتخاب و استفاده کنید.

شما از طریق افزونه ویدیو گالری می توانید از دو منبع یوتیوب و ویمیو ویدیو و فیلم به قالب وردپرس خود اضافه کنید.

پلاگین ویدیو گالری همیشه در حال بروزرسانی است و ابزارها ، امکانات ، جزئیات و قالب های نمایشی بهتری به آن اضافه میشود که با پالاگین های ویدیویی دیگر در وردپرس رقابت میکند.

بنابراین هدف از تولید افزونه ویدیو گالری این است یک ابزار با کارایی بالا واستفاده راحت در اختیار کاربران وردپرس قرار بگیرد و آنها بتوانند در طراحی قالب وردپرس خود از آن استفاده کنند. اکنون نیز زمان آن رسیده شما این افزونه را به راحتی نصب کنید و از امکانات آن برخوردار شوید و قالب وردپرس خودتون رو زیبا کنید.

نمایش اول Content popup – Video Gallery

در اولین نوع از این نمایش ، ویدیو به همراه اطلاعاتی در مورد آن در یک پنجره قرار دارد. بیشتر این اطلاعات در مورد ویدیو و عنوان آن می باشد. در این پنجره یک دکمه لینک نیز وجود دارد. تصویر این ویدیو به همراه یک آیکون zoom در یک باکس جمع و جور قرار دارد که شما می توانید روی آن کلیک کنید و ویدیو را مشاهده کنید.

افزونه ویدیو گالری

افزونه ویدیو گالری

………………………………………………………………………………………………………………

نمایش دوم  Content video slider

در این نوع نمایش ویدیو توسط توضیحات و عنوانی که در کنار آن قرار دارد معرفی می شود. این نوع نمایش فوق العاده است. یک روش را برای نمایش اسلایدها انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

افزونه ویدیو گالری

افزونه ویدیو گالری

………………………………………………………………………………………………………………

نمایش سوم  LIghtbox Video Gallery

در سومین نوع نمایش ویدیو بدون هیچ نوع متنی در یک جعبه قرار میگیرد که با کلیک بروی آن باز خواهد شد. وقتی شما از این نوع نمایش استفاده میکنید این امکان وجود دارد که کاربر بتواند استایل و اندازه باکس ویدیو را در بخش تنطیمات تغییر دهد.

افزونه ویدیو گالری

افزونه ویدیو گالری

………………………………………………………………………………………………………………

نمایش چهارم Video Slider

در این نوع نمایش ویدیوها در یک اسلایدر قرار میگیرند . در اینجا شما میتوانید توضیحات و عنوان را به ویدیو اضافه کنید ، نحوه نمایش اسلاید بعدی را انتخاب کنید ، استایل و قالب ویدیو را تغییر دهید و  طراجی قالب وردپرس خود را منحصر به فرد کنید و از آن لذت ببرید.

افزونه ویدیو گالری

افزونه ویدیو گالری

………………………………………………………………………………………………………………

نمایش پنجم Thumbnails

در پنجمین نوع نمایش، ویدیو ها به صورت عکس های کوچکی نمایش داده می شود. می توانید عکسی از ویدیو را به عنوان پس زمینه انتخاب کنید.

افزونه ویدیو گالری

افزونه ویدیو گالری

…………………………………………………………………………………………………………………………….

لینک دانلود افزونه :

https://wordpress.org/plugins/gallery-video/

…………………………………………………………………………………………………………………………….

به شما تبریک میگویم از این به بعد شما میتوانید در طراحی قالب وردپرس گالری ویدیو  پیشرفته و دلخواه ایجاد کنید.
منتظر آموزش های دیگر شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو باشید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --