با سلام خدمت کاربران و مشتریان شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو.

 در پی درخواست های کاربران شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو شرکت بر آن شد که مجموعه آموزش های سلسه مراتبی را برای کاربران و مشتریان خود آماده کند.

در این دوره از سلسه آموزش های طراحی قالب وردپرس شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو قصد بررسی نحوه کد نویسی html را داریم.

خوب دوستان برای اینکه شما شروع به طراحی قالب سایت بکنید نیاز به یک ادیتور دارید.ادیتور در واقع ویرایش کننده کدهای شماست. ادیتورهای زیادی برای کد نویسی وجود دارد اما سلایق مختلف است ولی در تمام این ویرایشگرها خروجی کار یکی میباشد. بنده برای کد نویسی از دریم ویور استفاده میکنم. دریم ویور نرم افزاری سنگین و حرفه ای میباشد که برای طراحی سایت پیاده سازی شده است. اما نرم افزار های سبک تری نیز وجود دارند که فقط برای کد نویسی های ساده و مختصر پیاده سازی شده اند مانند notepad++ گرچه نمیتوانند کار دریم ویور را بکنند.

بعد از انتخاب ویرایشگر و نصب آن بر روی سیستم خود باید فایل جدیدی از نوع html بسازید.

در ویندوز نوع فایل ها با پسوند آنها مشخص می شود پسوند فایل بعد از ( . ) شروع میشود. به صورت کلی برای اینکه حاشیه زیادی نداشته باشیم نام و پسوند هر فایل html به صورت “name.html” میباشد. خوب اگر شما ویرایشگر خواصی هم نداشته باشید میتوانید فایلی با هم چنین نامی ایجاد کرده و در آن کد html بنویسید.

در قسمت بعدی:

آموزش html قسمت دوم ( فارسی در طراحی سایت )

اما این آغاز کار است.  هر فایل یک یونی کدی دارد یونی کد به صورت خلاصه نحوه ذخیره سازی فایل است.  اما فقط یونی کد utf8 فارسی را پشتیبانی میکند.

یونی کد utf8 بر دو نوع می باشد…

منتظر آموزش های بعدی شرکت طراحی قالب وردپرس آنفایو باشید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --