در حالی که ممکن است ما فکر کنیم این حجم زیاد اطلاعات ممکن است به درد بخور نباشد، باید بدانید که تمای این کارهایی که انجام گرفته به صورتی هدفمند بوده و آمریکا به صورت کاملا برنامه ریزی شده در شبکه های رایانه ای داخلی اتحادیه اروپا در واشنگتن و همچنین در دفتر نمایندگی این اتحادیه در نیویورک، کنکاش می کرده است.

 علاوه بر این به کشورهای دیگری نظیر یونان، ایتالیا، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی و هند هم در این زمینه تعرض شده است. اما ظاهرا ماجرا به همین جا ختم نمی شود، براساس اسناد منتشر شده، سازمان امنیت ملی آمریکا به مسیر انتقال داده های گوگل و یاهو نفوذ می کرده است و این کار را از طریق مجوزهای قضایی که داشته انجام داده است.

 با توجه به این که گوگل و یاهو، میزبان حجم عمده ای از اطلاعات کاربران اینترنتی هستند و روزانه ارتباطات فراوانی از طریق سرویس های این دو شرکت بزرگ رد و بدل می شود، این موضوع می تواند برای بسیاری از افراد یک زنگ خطر باشد تا بیشتر حواسشان به حریم خصوصی شان باشد. مسلما اطلاعاتی که سازمان امنیت ملی آمریکا به دست آورده، از حجم ، داده های انبوه گرفته تا متن، صدا یا تصویر توسط برنامه ای با نام Muscular پردازش می شود و داده های به درد بخور از آن حجم انبوه جدا شده و به دست مرکز ارتباطات دولتی بریتانیا، سپرده می شده است. ظاهرا آژانس امنیت ملی آمریکا نام دارد، با مجوز Prism در قالب همان برنامه ای که از آن صحبت کردیم که قضایی فعالیت می کرده است و برای دسترسی به حساب های کاربران گوگل و یاهو اجازه رسمی داشته است اما نکته جالبی که در این میان وجود دارد این است که نظر کاربران اینترنتی در این زمینه هیچ اهمیتی نداشته است.

 بیشتر این اطلاعات توسط فردی به نام ادوارد اسنودن، که تحلیلگر سابق اطلاعاتی آمریکاست، فاش شده است که آمریکا به دنبال محاکمه کردن اوست. این که ما در خانه خود بنشینیم و با دوستانمان به سادگی آب خوردن در ارتباط باشیم حس بسیار لذت بخشی است. این که بعد مسافت و زمان هیچ نقشی را در ارتباطات ما نداشته باشند هم بسیار لذت بخش است و می توان با اطمینان گفت که هیچ فردی وجود ندارد که از این امکانات و فناوری های مدرن خوشش نیاید و مسلما همه ما دوستدار این فناوری های خوش آب و رنگ هستیم.

اما همیشه احتیاط شرط عقل است و باید بدانیم که نباید در هر کاری بدون فکر و بدون در نظر گرفتن عوارض جانبی آن وارد شویم. اگر از فناوری های مدرن استفاده می کنیم به این هم باید فکر کنیم که از چه سرویس هایی استفاده می کنیم و چه اطلاعاتی را در اختیار چه کسانی قرار می دهیم. باید به این موضوع هم فکر کنیم که ممکن است در حالی که در خانه خود نشسته ایم، افرادی از آن سر جهان به اطلاعات خصوصی ما به سادگی دسترسی پیدا کنند.

در چنین شرایطی بهتر است اگر این اتفاق افتاد خیال ما آسوده باشد که چیزی برای از دست دادن نداریم و به گونه ای رفتار کرده ایم که هیچ ترسی از فاش شدن اطلاعات بی ارزشی که در فضای مجازی قرار داده ایم نخواهیم داشت. در حال حاضر نقض حریم خصوصی افراد یک کار بسیار عادی به حساب می آید و سازمان ها به خود اجازه می دهند به هر نامی که فکر کنید از تبلیغات هدفمند گرفته تا اموری که به منافع یک کشور مربوط می شود، اطلاعات کاربران اینترنتی را پردازش کرده و به آن ها دسترسی مستقیم داشته باشند. در این شرایط این ما هستیم که باید تصمیم بگیریم چگونه از امکانات جهان مجازی می خواهیم استفاده کنیم، در این حالت یا نباید کلابه سراغ این فناوری ها رفته و از آن ها استفاده کنیم، یا اگر به سراغ آن ها می رویم باید جوانب احتیاط را هم به خوبی در نظر بگیریم.

 بدانیم که دسترسی به اطلاعات شخصی ما در شبکه های مجازی یا از طریق سرویس ها و یا خدمات اینترنتی کهشرکت های معتبر و بزرگ به رایگان در اختیار ما قرار می دهند به سادگی صورت می گیرد. پس قبل از هر چیز خودمان باید بدانیم که در جهان مجازی هر امکانی وجود دارد و به هیچ چیز نباید اطمینان کرد.

طراحی سایت اصلی ترین حرفه در شرکت فناوی اطلاعات آنفایو است. مهمترین دستاورد طراحی سایت باید شناساندن نام تجاری ، معرفی خدمات و محصولات شما باشد که رسیدن به این مهم با رعایت استانداردهای جهانی طراحی سایت که شامل بهینه سازی وب سایت بر اساس الگوریتم موتورهای جستجو ، در کنار داشتن ظاهری زیبا فراهم می شود. در دنیای مجازی امروز و عصر پیشرفته ارتباطات برای صاحبان سازمان ها ، نهادهای دولتی و صاحبان مشاغل وکسب وکار آزاد داشتن یک وب سایت امری ضروری است .از مزایای داشتن سایت معرفی ، اطلاع رسانی ، بازاریابی و قابلیت های نوین تبلیغاتی میباشد .کاربران میتوانند از هر نقطه دنیا فقط با یک کلیک به شما دسترسی داشته باشند.

شرکت آنفایو خدمات طراحی سایت (طراحی وب) خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب) در نظر می گیرد. آنفایو با بهره گیری از بهتریت متخصصین حرفه ای برنامه نویسی ، داشتن تیم تخصصی طراحی سایت ، تسلط به علوم روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و مشاوره رایگان وپشتیبانی ۲۴ ساعته آمادگی خود را برای طراحی وب سایت های دولتی ، سازمانی ، شرکتی وشخصی با تلفیق هنر گرافیک دیجیتالی و جدیدترین تکنیک های برنامه ویسی اعلام میدارد .افزایش آمار ، دسترسی ساده کاربران و سرعت وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت و قالب وردپرس آنفایو بسپارید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --