با فراگیر شدن وب و وب سایت های اینترنتی، ابزارهای گوناگونی برای تولید برنامه هایی مبتنی بر وب عرضه شد. یکی از ابزارهایی که در این چند سال اخیر توانست قسمت اعظمی از بازار تولید نرم افزارهای تحت وب را تسخیر کند بی شک PHP بوده است.
PHP زبان اسکریپت نویسی ساده ای است که شامل کتابخانه ها و توابع نقریباً کاملی برای استفاده در برنامه های تحت وب است و کمتر نیازی در وب یافت می شود که با PHP نتوان آن را رفع نمود.
PHP توانست در این چند سال علاقه مندان فراوانی را جذب خود کند و پروژه های بسیار قدرتمند و معروفی همچون وردپرس به این زبان نوشته شده اند.

PHP از نسخه های اولیه تا به حال تغییرات زیادی کرده است و فریم ورک های بسیاری برای هرچه سریع تر نوشتن برنامه های تحت وب توسط شرکت ها و افراد مختلف عرضه شده است. یک فریم ورک PHP به شما کمک می کند تا وب سایت های خود را سریع تر و مناسب تر از همیشه بسازید. در این مطلب قصد داریم شما را با چندتا از بهترین فریم ورک های PHP آشنا کنیم.

Zend Framework :
این فریم ورک که از طرف سازندگان PHP عرضه شده است، یکی از کاملترین فریم ورک های PHP است. دارای توابعی برای تامین امنیت وب سایت های شما و همچنین توابعی برای استفاده از سرویس های وب ۲.۰ مثل سرویس های گوگل، یاهو، آمازون و فلیکر است. این فریم ورک بر روی ساخت وب سایت های کاربردی و وب سرویس ها با رویکرد وب ۲.۰ تمرکز دارد.

CakePHP :
یکی از قدرتمند ترین فریم ورک های PHP با روش استفاده آسان و پشتیبانی از مدل های طراحی MVC و ORM . این فریم ورک زمان توسعه و کدنویسی را به حداقل ممکن می رساند و کمک می کند تا برنامه های تحت وب قدرتمندتری بسازید.

Qcodo :
فریم ورک اوپن سورس برای PHP ۵ که به شما در ساخت وب سایت های کاربردی کمک بسیاری می کند. توسعه دهندگان به جای اینکه هفته ها وقت خود را صرف کارهای تکراری بکنند، می توانند به سادگی از توابع از پیش تعریف شده در این فریم ورک بهره ببرند. این فریم ورک کاملاً بر اساس برنامه نویسی شیء گرا پیاده سازی شده است و پلت فرمی برای ایجاد سریع برنامه های تحت وب فراهم می کند.

Symfony:
یک فریم ورک قدرتمند دارای کلاس های متعدد که ساختن وب سایت های پیچیده را آسان تر می کند. انتخاب این فریم ورک به شما کمک می کند تا بدون دردسر برنامه های تحت وب خود را توسعه دهید و آن ها را زودتر از انتظار بقیه آماده کنید. بسیاری از توسعه دهندگان PHP از این فریم ورک استفاده می کنند.

Seagull :
فریم ورک اوپن سورس که با مجوز BSD توزیع شده است. به توسعه دهندگان PHP امکانات و ابزارهای مختلفی ارائه می کند تا برنامه های خود را هر چه سریع تر و کاراتر تولید کنند. همچنین این فریم ورک قابلیت های خوبی برای توزیع برنامه های PHP روی وب یا به صورت محلی (Local host) در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد و دارای اجتماع کاربری مناسبی است.

Solar :
فریم ورکی برای نوشتن سریع وب سایت هایی است که با PHP ۵ ساخته می شوند. این فریم ورک از مدل های طراحی تجاری پشتیبانی می کند و به صورت توکار از بومی سازی (Localization) پشتیبانی می کند.

Prado :
فریم ورکی است بر اساس کامپوننت که شما را قادر به ساختن برنامه های تحت وب به زبان PHP با قابلیت های برنامه نویسی شیء گرا می کند.

Codeigniter :
یکی از قدرتمند ترین فریم ورک های PHP است که به توسعه دهندگان امکان ساخت وب سایت هایی با کارایی بالا را می دهد. این فریم ورک دارای آموزش های مناسب و مستندات بسیار است تا شما هر چه آسان تر نحوه ی کار با آن را یاد بگیرید.

AjaxAC :
فریم ورک اوپن سورس برای استفاده از تکنولوژی Ajax در برنامه های مبتنی بر PHP است.

xAjax :
کتابخانه ای از کلاس ها برای استفاده از تکنولوژی Ajax در زبان PHP است. با این کتابخانه کلاس می توانید با استفاده از جاوا اسکریپت، CSS، HTML و PHP برنامه های تحت وب قدرتمند و با بازدهی بالا بنویسید.

طراحی سایت اصلی ترین حرفه در شرکت فناوی اطلاعات آنفایو است. مهمترین دستاورد طراحی سایت باید شناساندن نام تجاری ، معرفی خدمات و محصولات شما باشد که رسیدن به این مهم با رعایت استانداردهای جهانی طراحی سایت که شامل بهینه سازی وب سایت بر اساس الگوریتم موتورهای جستجو ، در کنار داشتن ظاهری زیبا فراهم می شود. در دنیای مجازی امروز و عصر پیشرفته ارتباطات برای صاحبان سازمان ها ، نهادهای دولتی و صاحبان مشاغل وکسب وکار آزاد داشتن یک وب سایت امری ضروری است .از مزایای داشتن سایت معرفی ، اطلاع رسانی ، بازاریابی و قابلیت های نوین تبلیغاتی میباشد .کاربران میتوانند از هر نقطه دنیا فقط با یک کلیک به شما دسترسی داشته باشند.

شرکت آنفایو خدمات طراحی سایت (طراحی وب) خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب) در نظر می گیرد. آنفایو با بهره گیری از بهتریت متخصصین حرفه ای برنامه نویسی ، داشتن تیم تخصصی طراحی سایت ، تسلط به علوم روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و مشاوره رایگان وپشتیبانی ۲۴ ساعته آمادگی خود را برای طراحی وب سایت های دولتی ، سازمانی ، شرکتی وشخصی با تلفیق هنر گرافیک دیجیتالی و جدیدترین تکنیک های برنامه ویسی اعلام میدارد .افزایش آمار ، دسترسی ساده کاربران و سرعت وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت و قالب وردپرس آنفایو بسپارید.

نظر خود را بگذارید

-- بارگیری کد امنیتی --